Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 09 jul 2025, 17:53 Og for F1 interesseret, mener financial times at Apple har budt ind til streaming på Apple TV App.
Fuldstændig ligegyldigt for "os" i DK. Det bliver ALDRIG aktuelt i DK, lige som så meget andet Apple lancere uden for EU. Vi burde betale 40% mindre for Apple-enheder i DK.

Og ja, jeg er fanboy, Apple-fanboy og har været med siden 2008. Men de seneste år burde være en joke, det er det så bare ikke !:(
JLPFLD skrev: 09 jul 2025, 19:20
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 09 jul 2025, 17:53 Og for F1 interesseret, mener financial times at Apple har budt ind til streaming på Apple TV App.
Fuldstændig ligegyldigt for "os" i DK. Det bliver ALDRIG aktuelt i DK, lige som så meget andet Apple lancere uden for EU. Vi burde betale 40% mindre for Apple-enheder i DK.

Og ja, jeg er fanboy, Apple-fanboy og har været med siden 2008. Men de seneste år burde være en joke, det er det så bare ikke !:(
Altså, vil det ikke blot blive ligesom med MLS, hvis Apple køber rettighederne til F1 - så skal du jo netop betale ekstra?
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 09 jul 2025, 19:50 Det er sundere end at græde over spildt mælk.
Du har fat i noget … det er også meget billigere end at blive kn….. i rø… af Trump og Tim Cook, for slet ikke at snakke om selvrespekt derefter 🫢

Hvad tænker du om en dansk teknologivirksomhed som støtter et parti som kæmper for mindre grøn energi, mere olie, flere mænd på topposter, mindre diversitet, og jeg kan blive ved. Hvad syntes du!? Hvordan tror du Mæsk ville blive modtaget hos den danske befolkning hvis de investerede 1 milioner dollars i et parti?
Er4 det denne du leder efter.? Jeg Downloadede den for nogen tid siden.
Vedhæftede filer
Bitrater.png
Bitrater.png (408.92 KiB) Vist 592 gange
Men skemaet skal jo opdateres. Det er fra 2022. Der er bare en der skal tage initiativ til at lave ny tråd og nyt skema og kopiere de eksisterende data ind og opdatere info og dato efterhånden som nogen sender screenshots ind af ATV video spille detaljer med dokumentation på at en kanal har ændret video og lydkvalitet.

eller er ham gutten stadig aktiv med det skema og fordi der ikke har været noget at opdatere?
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 118