Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 05 sep 2025, 08:46
Rasmus Larsen skrev: 01 sep 2025, 09:55 Tron og Tron: Legacy er på vej i 4K :)
Hmm gad vide hvorfor den originale Tron ikke ligger i Apple TV appen pt? Den er på Blockbuster.
Er det ikke den her, Rasmus?
Vedhæftede filer
IMG_1908.png
IMG_1908.png (2.41 MiB) Vist 611 gange
Af Tabula Rasa
Er der iøvrigt nogen der måske ved, om Master and Commander får 4k upgrade på dansk Itunes/Apple TV? Har skuffende tjekket hver dag siden den blev upgraded i andre lande, tilbage i starten af august :(

Havde håbet det måske ville falde sammen med at den blev released i ‘fysisk’ 4k bluray steelcase i UK, i dag. But alas, not the case….
Senest rettet af Tabula Rasa 05 sep 2025, 10:57, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tabula Rasa skrev: 05 sep 2025, 09:32
Rasmus Larsen skrev: 01 sep 2025, 09:55 Tron og Tron: Legacy er på vej i 4K :)
Hmm gad vide hvorfor den originale Tron ikke ligger i Apple TV appen pt? Den er på Blockbuster.
Hmm hvorfor kan jeg ikke finde den? Det ser ud til, at du allerede har købt den, så de må have fjernet muligheden for nykøbt/leje?
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 05 sep 2025, 09:41
Tabula Rasa skrev: 05 sep 2025, 09:32

Hmm hvorfor kan jeg ikke finde den? Det ser ud til, at du allerede har købt den, så de må have fjernet muligheden for nykøbt/leje?
Weird - og du har ret.

Jeg har nemlig ikke købt den. Den står blot som tilgængelig for afspilning via Disney app - men scrollede lige længere ned og tjekkede, og der er ikke mulighed for at købe den under visningsmuligheder.
Vedhæftede filer
IMG_1909.png
IMG_1909.png (1.91 MiB) Vist 597 gange
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tabula Rasa skrev: 05 sep 2025, 09:34 Er der iøvrigt nogen der måske ved, om Master and Commander får 4k upgrade på dansk Itunes/Apple TV? Har skuffende tjekket hver dag siden den blev upgraded i andre lande, tilbage i starten af i start august :(

Havde håbet det måske ville falde sammen med at den blev released i ‘fysisk’ 4k bluray steelcase i UK, i dag. But alas, not the case….
Jeg håber ikke, at det bliver ligesom med Gladiator. Den findes stadig ikke i 4K i Danmark selvom det er flere år siden, at den blev tilføjet i 4K i andre lande.
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 05 sep 2025, 10:13
Tabula Rasa skrev: 05 sep 2025, 09:34 Er der iøvrigt nogen der måske ved, om Master and Commander får 4k upgrade på dansk Itunes/Apple TV? Har skuffende tjekket hver dag siden den blev upgraded i andre lande, tilbage i starten af i start august :(

Jeg håber ikke, at det bliver ligesom med Gladiator. Den findes stadig ikke i 4K i Danmark selvom det er flere år siden, at den blev tilføjet i 4K i andre lande.
Still no upgrade…virkelig ærgeligt. Dog noterer jeg, at Apple skriver, den skulle have fået atmos. Men det ser ikke ud til at virke hos mig (altså på Master and Commander - virker fint alle andre steder). Kan du eller andre eventuelt teste, om det samme gør sig gældende hos dig/jer?

Pfh. Tak :)
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 24 sep 2025, 06:57 Heller ikke Atmos her, selvom ikonet er på.

Fra tidligere opgraderinger noterer jeg mig dog, at det "falske" Atmos-ikon plejer være en indikation på, at opgraderingen er på vej. Men man skal naturligvis ikke købe filmen med den forventning.
Tak for bekræftelse, Rasmus - appreciate it!

Uuhh, det gør mig forhåbningsfuld…hehe. Atmos-ikonet har været på Master and Commander, siden andre regioner fik den fulde 4k og atmos upgrade d. 5. august. Og lidt morsomt, sad jeg med samme tanke (og forhåbning) om, at det måske kunne betyde, at en upgrade snarligt var på vej i DK også - og at ikonet viste sig ‘eksternt’ hos brugere som en teknisk glitch, grundet ‘internt’ arbejde hos Apple med igangværende, kommende upgrade :p

Ps. filmen var allerede købt inden det var officielt at en 4k upgrade blev lavet til filmen. :) Det er en absolut klasse film. Tror virkelig den gør sig godt med 4k og atmos..hehe.
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86