Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af elcom
kabri skrev: 24 feb 2025, 11:38 Det har jeg prøvet før, hvad sker der når du starter streamet og trækker info boks op? Står der så hd eller 4k label?
Jeps, ved afspilning står der 4K. Så åbenbart bare et shop/library visnings problem. Tak.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Nu i 4K/HDR: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1528271944

Moana 2
Nosferatu
Mufasa: The Lion King
Paddington in Peru
Anora
The Conversation (1974)
Vogter
Constantine (2005)
Sonic the Hedgehog 3
My Girl (1991)
Clueless (1995)
American Gigolo (1980)
Heretic
Companion
The Curse of the Necklace
Hatari (1962)
Amadeus (1984)
A Real Pain
Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie
The Killer (2024)
Babes
Didi
The Last Showgirl
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
kabri skrev: 27 maj 2025, 12:20 Hvor lang tid plejer der er gå fra biopremiere til leje med mission impossible film?
Der gik 90 dage fra biograf til VOD med Mission: Impossible – Dead Reckoning Part 1.

Det er stadig Paramount, der distribuerer The Final Reckoning, så mon ikke det bliver det samme – med en lille chance for 75 dage.
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 04 jun 2025, 07:15 Master and Commander skulle komme i 4K i sensommeren.
Whoa… Dét bliver for lækkert! Købte den for nogle uger tilbage på Apple tv+, men ikke fået set endnu. Nu venter jeg…simpelthen sådan en klasse film.
Af Tabula Rasa
Heys

Jeg funderer over, om følgende film er nogle, man kan håbe kommer til den danske Apple/Itunes store?

1. The Wailing - 2016, Koreansk
2. I Saw The Devil - 2010, Koreansk
3. Moon - 2009, Amerikansk

Jeg kan se, at de f.eks. er i UK Itunes store. Relativt uvidende forestiller jeg mig derfor, at der er nogle licensspørgsmål på spil.
Af samme grund er det mig uklart, om man kan forvente, at sådan noget ændrer sig? Og at de ovenstående film måske kommer på DK Itunes store? Eller om praksis i stedet er, at det nærmere usandsynligt at de kommer i DK store, når de ikke allerede er der på nuværende tidspunkt?

På forhånd tak :)

Ps/edit:
Hvis viden herom, også super nysgerrig omkring følgende:

Den Forbudte By - 2006, Kinesisk
Hero - 2002, Kinesisk
Crouching Tiger, Hidden Dragon - 2000, Kinesisk
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ingen viden om de konkrete titler, men i forbindelse med vores arbejde med 4K-titlerne, så bemærker vi en del titler, som ikke er tilgængelige i den danske butik desværre. Nogle gange kommer de senere, andre gange forbliver det bare sådan.

Jeg har en amerikansk US konto, hvor jeg til tider lejer lidt. Det kræver, at man finder et betalingsmiddel – jeg bruger US iTunes gavekort.
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 09 jun 2025, 08:12 Jeg har ingen viden om de konkrete titler, men i forbindelse med vores arbejde med 4K-titlerne, så bemærker vi en del titler, som ikke er tilgængelige i den danske butik desværre. Nogle gange kommer de senere, andre gange forbliver det bare sådan.

Jeg har en amerikansk US konto, hvor jeg til tider lejer lidt. Det kræver, at man finder et betalingsmiddel – jeg bruger US iTunes gavekort.
Roger - og takker.

Det kan selvfølgelig være en potentiel løsning med forskellige ‘regions-konti’ - selvom jeg udelukkende køber på tilbud og aldrig lejer. Men jeg kan også se fra andre tråde, at Apple tv+ / Itunes ofte kan være noget rod, når det kommer til tilgængelighed/visning af ens køb, på konti med forskellige regioner og skift imellem dem (hvilket antageligvis igen er pga. licenser) - selvom det vist primært af ved flytning/migrering af konti/Apple ID, jeg har set det nævnt.

Either way, tak for svar :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har bare to Apple-konti, hvor den ene er dansk og den anden amerikansk. Man kan hurtigt skifte imellem dem via kontrolcentret, men dog kan det til tider kræve, at man åbner Apple TV appen og trykker køb på en tilfældig film, hvilket tvinger butikken over i USA selvom man har skiftet til sit amerikanske Apple ID. Man behøver ikke rent faktisk at købe filmen.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 86