Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OleRas
Hej

BentP: Ok, tak, jeg prøver, men syntes ikke at den data menu findes, men jeg kigger lidt mere på det.

Esben: Jeg har købt det hos Power, der er tale om 75" modellen, og den kostede 18000,- Prisen er 20000,- men de har pt. minus 10% til "gamle kunder"....

/Ole
Af bentpetersson
Hej Ole. Jo den findes også på din menu, idet jeg hentede din danske manual, som teksten stammer fra. Menupunktet fremkommer, så vidt jeg husker kun, hvis internet fungerer på TV. Tjek eventuelt først under netværk netværksstatus
Af OleRas
Hej igen...

Problemet er løst, menu punktet "data" fremkom da jeg havde kørt HBBTV appen, så det fungerer som det skal nu...

/Ole
Brugeravatar
Af Montago
OleRas skrev:Ja, og altid rart at man selv kan bestemme hvornår man vil se dem....

/Ole
HAHA.,.. som om... DR fjerner jo adgangen til mange af deres udsendelser kort tid efter de blev lagt online...

især udenlandske ting har kort levetid på en uge eller deromkring.

Eneste måde at sikre sig, er at rippe udsendelserne fra deres webside og have dem lokalt :(
Af bentpetersson
Jo, men heldigvis findes der lovgivning, der beskytter både kunstnere, producenter og udøvere, som skal kunne leve af deres kunnen og kreativitet.

Af denne grund er det hovedsageligt DR'S egen produktion, der vises som HBBtv og nogle få ekstra via hjemmesiden, idet indgåede aftaler normalt og selvfølgeligt er begrænsede.
Alligevel findes der virkelig mange og samtidig gode og interessante produktioner som endog sendes i HD-opløsning.

Og til gavn for seerne udvides disse rammer med tiden - se fx

https://www.dr.dk/presse/dr-og-danske-k ... -ophavsret
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9