Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dogacc
Simon K skrev:Dette skulle være løsningen:

Sørg for at tvét har den nyeste software.

Reset smart hub'en.

Sluk tv'et på standby i 30 min.

Tænd tv'et igen tryk på Smart Hub og følg instruktionen, (ha´ tålmodighed ved punkt 7) vent på at alle apps mm. er hentet (ca. 10 min.) så er alt 100% hentet og opdateret.

Start Netflix.
Virker desværre ikke.
Af AndreasHH
Jeg har købt et Samsung UE46H7005XXE d. 28/11 hos Elgiganten og her virker Netflix app'en ligeledes ikke.

Jeg får samme fejl: nw-4-8.

Appversion er: sdk 4.05.

TVet er opdateret med nyeste FW 1200.02.

Har talt med samsung support, der "resettede" mit TV via fjernadgang og mente det ville løse problemet. Det gjorde det ikke - Herefter fik jeg besked om, at det var et problem hos Netflix. Netflix informerede mig, at det var Samsungs problem så....

Jeg har prøvet at resette smarthubben, ændre land til UK - stort set alle løsningsforslag jeg kunne finde på nettet - intet har virket.

Håber på en snarlig løsning.
Af tjans
Jimmi skrev:Jeg har lige talt med Samsung supporten, og de sagde at problemet er mellem den/de servere som Samsung benytter til dette og Netflix infrastruktur. De estimerer en løsning inden for "nogle dage".

Jeg er blot nysgerrig, om I der har problemet med Netflix også har problemer med at loade YouSee appen? Min står bare og loader med YouSee logoet, og så sker der ikke mere. Det kan måske være interessant at vide, om dette også er et generelt problem for de TV som fejler på Netflix.
Af Simon K
I skal forresten huske at give TV'et rigtig god tid ved punkt 7, så I ikke tænder TV'et for tidligt. For så vil Smart Hub'en blot meddele, at I har den nyeste software og ikke installere apps'ne på ny.
Og bruger I forresten dansk eller amerikansk Netflix?
Af Kims2
Simon K skrev:I skal forresten huske at give TV'et rigtig god tid ved punkt 7, så I ikke tænder TV'et for tidligt. For så vil Smart Hub'en blot meddele, at I har den nyeste software og ikke installere apps'ne på ny.
Og bruger I forresten dansk eller amerikansk Netflix?
Har du selv fået dit H7005 til at virke med denne metode?

Jeg er ret sikker på, at jeg har gjort præcist det samme som dette forslag, dog uden virkning.
Er dog lidt i tvivl om hvad du mener med punkt 7?
Af Isthmus
Jeg prøvede også det samme uden det store resultat.

Punkt 7 er der hvor TV'et tjekker for opdateringer og der fik jeg meget hurtig af vide at der ikke var nogle opdateringer uden at jeg havde trykket på noget.
Så jeg er også lidt i tvivl om hvordan man kan "give den god tid" ved dette punkt
Af Jens12
-niller- skrev:Samsung support oplyste mig for en time siden at endnu en firmware opdatering vil blive sendt ud inden for 2 uger til at løse problemet
Ikke for at være en dødbider, men da jeg ringede ind til Samsung i december (ca. d. 3. eller 4. dec. 2014), sagde de, at problemet ville blive løst inden for een uge. Derfor tror jeg, man skal passe på med at deres ord for gode varer. Når jeg læser tråden igennem, lader det ikke til, at der helt samstemmighed mellem de informationer, der kommer fra deres kundeservice.

Urelateret frustations-luftning:
Det, der irriterer mig grænseoverskridende meget, er, at Samsung, efter artiklen bliver publiseret, venligt beder folk, der er ramt af problemet, om at ringe til deres kundeservice, vel vidende at de ikke har nogen løsning eller troværdig tidshorisont på en løsning. Hvorfor i alverden skal man ringe ind igen for at høre samme sang, de har sunget siden start december?! Ud over at deres produkt ikke fungerer som lovet, behøver de ikke spilde min tid på telefonkø til deres kundeservice!
Af blumenburg
Jeg købte et 7005 55 " i bilka op til jul hvor netflix ikke virkede.
dette tv retunerede jeg og købte imellem jul og nytår det samme tv i elgiganten
og her virker netflix fint.Har for en sikkerheds skyld slået auto update fra
Kører med fw 1200.02
Af mainleif
-niller- skrev: Ikke for at være en dødbider, men da jeg ringede ind til Samsung i december (ca. d. 3. eller 4. dec. 2014), sagde de, at problemet ville blive løst inden for een uge. Derfor tror jeg, man skal passe på med at deres ord for gode varer. Når jeg læser tråden igennem, lader det ikke til, at der helt samstemmighed mellem de informationer, der kommer fra deres kundeservice.
De sagde 1 uge til mig i starten af december
Af mainleif
Det er egentlig lidt underligt at når man googler

Netflix nw-4-8 error Samsung 7005

eller noget i den stil så egentlig kun får danske sider som flatpanels m.v. Jeg kom til at tænke på om 7005 modellen kun er en nordisk eller dansk model eller ihvertfald primært kun solgt i Danmark? Og kan det mon så være derfor at Samsung ikke prioritere en løsning/opdatering særlig højt?

Ingen tvivl om at fejlen generelt "Netflix nw-4-8" er beskrevet mange steder i google men når man tilføjer 7005 modellen så er det næsten kun danske sider.

Man kan finde et utal af løsningsforslag til fejlen "Netflix nw-4-8" men så er det nogle andre tv i andre lande samt ældre indlæg. Alle hvor problematikken jo ikke har noget med dk 7005 modellen at gøre.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21