30 maj 2010, 14:54
#102460
Pante skrev:ikke god service god kundebetjeningCutter skrev:Jeg har skam givet dig ret hele tiden, der er bare meget forskel på kunder, vi kan jo ikke dele det op at fordi sælger ikke ved en ting så er han en dårlig sælger. Kunder har forskellige behov og derfor kan han jo godt hjælpe en kunde med god service og ydelse mens han måske slet ikke kan hjælpe dig med noget pga du har større viden end ham..Pante skrev: Ja det vil jeg da mene jeg kunne, jeg er helt enig med dig at uddannelserne netop som tvforhandler ikke er gode nok, men jeg syntes også ligeså meget at de store mærker har en del af skylden, Samsung har en måde at måle kontrast, Sony en anden osv. Sælgeren skal selvfølgelig vide forskellen, men hvorfor ikke gøre det let at lave den samme standard, og dermed både gøre det let for kunden og sælgeren,også er nogle af de ting som de skriver på deres tvmodeller er på grænsen til snyd.Du giver mig jo ret i dette indlæg - plus en lille ansvarsfraskrivelse.
