Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af ultra
Flemming Larsen skrev: 28 sep 2024, 14:30 Deadpool 1 & 2 er efter CheapCharts, udkommet 26 & 28/9 i nye udgaver i 4K. Jeg har dem begge i forvejen, også i 4K udgaver. Jeg kan ikke komme ind og se om der er nogen forskel. Og heller ikke se om mine gamle, ikke er til salg mere så de er udgået. Er der nogen som ikke har dem, og kan se om der kun er en udgave til salg?
Har lige kigget (har dem ikke) på Apple TV og jeg kan kun se 1 & 2 begge i 4K.
Af Flemming Larsen
ultra skrev: 28 sep 2024, 20:28
Flemming Larsen skrev: 28 sep 2024, 14:30 Deadpool 1 & 2 er efter CheapCharts, udkommet 26 & 28/9 i nye udgaver i 4K. Jeg har dem begge i forvejen, også i 4K udgaver. Jeg kan ikke komme ind og se om der er nogen forskel. Og heller ikke se om mine gamle, ikke er til salg mere så de er udgået. Er der nogen som ikke har dem, og kan se om der kun er en udgave til salg?
Har lige kigget (har dem ikke) på Apple TV og jeg kan kun se 1 & 2 begge i 4K.
Så der er kun en af hver? Hvis ja, så er er mine udgået. Men har dem da stadig. Underligt at der er kommet nye.

Det er så irriterende at man ikke kan komme ind og tjekke tekster på alle film.
Af Flemming Larsen
Så er mine udgaver nok bare fjernet til salg. Lidt underligt. De er i 4k formaterne. Så det ser ikke ud til at der er nogen forskel på dem.
Brugeravatar
Af Fidoble
Jeg fik lige set at Flygtningen (The Fugitive) er nedsat til 49 kr. men kan se den fås i to versioner. Nogen der kender forskellen på dem?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Når man går ind på IMdB og slår titlen op, så er der den originale TV serie fra 1963-67. En film fra 1993 med Harrison Ford, samt en TV serie fra 2000 og endnu en fra 2020.
https://www.imdb.com/find/?q=he%20Fugit ... _=nv_sr_sm
Brugeravatar
Af Fidoble
Den er jeg med på, men der er to versioner af filmen, man kan leje eller købe, men ikke rigtig noget information om hvad forskellen er? Coveret er forskelligt. CheapCharts angiver dog kun iTunes Extra for den ene version, så måske det er det man får med?
Af Flemming Larsen
Fidoble skrev: 02 okt 2024, 08:39 Jeg fik lige set at Flygtningen (The Fugitive) er nedsat til 49 kr. men kan se den fås i to versioner. Nogen der kender forskellen på dem?
Kan godt se at der er to i CheapCharts appen, men hvis jeg søger i Apple tv appen, så er der kun en. Og i CheapCharts appen står der at jeg har købt begge to. Men har kun den ene. Så mon ikke at der kun er en.
Brugeravatar
Af Fidoble
Flemming Larsen skrev: 02 okt 2024, 11:45
Fidoble skrev: 02 okt 2024, 08:39 Jeg fik lige set at Flygtningen (The Fugitive) er nedsat til 49 kr. men kan se den fås i to versioner. Nogen der kender forskellen på dem?
Kan godt se at der er to i CheapCharts appen, men hvis jeg søger i Apple tv appen, så er der kun en. Og i CheapCharts appen står der at jeg har købt begge to. Men har kun den ene. Så mon ikke at der kun er en.
Det var underligt, for i min app kan jeg under køb og/eller lej, se der er to versioner og jeg får også mulighed for at vælge hvilken en jeg vil købe?
Har købt og valgte den med ekstra materialet 👍
Af Flemming Larsen
Der er tilbud på alle Bond film i dag. 69,- Per stk. eller man kan købe samlinger med for eksempel Sean Connery og så ender de på 41,50 kr Per stk.
Brugeravatar
Af ultra
Jeg har alle 007 boksene på nær Timothy Dalton og Pierce Brosnan.. Kan ikke få ind i mit hoved, om de er must have som Sean Connery og Roger Moore.. (Men der er jo personligt smag)..
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 86