Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej alle .da jeg snart står og skal ud og købe nyt tv er mit valg faldet på disse 2,men der er nogle ting som jeg er lidt i tvivl om,håber jeg at i kan være behjælplige.jeg har læst meget godt om begge 2,men har stadig nogle spørgsmål.

1.genskin på skærmen fra sol.det skal stå foran vindue.
2.analog signal på begge skærme,hvilken er bedst.
3.sortering af digitale kanaler på begge.kan det ordnes med firmware opdatering.
4.lag ved gaming(XBOX360)
5.dlna på a866.er det godt og virker det.infolive og content libray er det også godt?
6.design.jeg hælder mest til a866 men er ikke sikker alligevel.

det var lige hva jeg kunne komme i tanke om men jeg skriver hvis der dukker mere op.jeg håber at i kan hjælpe mvh jesper :)
Af jesperr
hallo folkens er der slet ikke nogen der kan bidrage lidtb for og imod for begge skærme :(
Af jesperr
mange tak danji for dit indlæg men kom nu folkens er der slet ikke nogle herinde som kan besvare bare lidt af de spørgsmål som jeg har

mvh jesper :)
Af xprezz
1.genskin på skærmen fra sol.det skal stå foran vindue.
2.analog signal på begge skærme,hvilken er bedst.
3.sortering af digitale kanaler på begge.kan det ordnes med firmware opdatering.
4.lag ved gaming(XBOX360)
5.dlna på a866.er det godt og virker det.infolive og content libray er det også godt?
6.design.jeg hælder mest til a866 men er ikke sikker alligevel.
1. Mit 796 hænger lige ved et vindue. Genskin er ikke et problem når TV'et er tændt
2. Analog signal, det er ok men vil aldrig være fantastisk på nogen af disse skærme. Hvorfor skal du ikke have digitalt signal?
3. Ingen sortering, dog ligger kanaler i en pæn rækkefølge på nyeste firmware
4. Jeg bruger primært mit 796 til xbox360 gaming, også online (GOW2) uden problemer. Har det ikke i game mode.
5. aner ikke
6. Personligt synes jeg den blå kant er mere diskret og derved pænere men det er jo smag og behag.

Det meste af det du spørger om er blevet svaret på mange gange, søg lidt efter det.