Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej har et lille problem med mit nye plasma Samsung fjernsyn :( Når jeg går i seng så slukker jeg naturligvis mit fjernsyn :) Men en gammel mand som jeg selv, skal jo selvfølgelig op og nattisse en enkelt gang eller 2. Når jeg kommer ned i stuen, ser jeg til min store overraskelse at fjernsynet er tændt :( Samsung stand by logoet kører rundt på skærmen.. Hvordan har fjernsynet tændt sig selv?? Kan det havde noget at gøre med, hvis jeg optager fra yousee om natten? ? En forklaring søges... :( :) :D [/b]
Af noxity
Det er højst sandsynligt auto opdaterings funktionen der driller. Find den i menuen, og slå det fra :)
Af capi
Okay prøver at tjekke det når jeg kommer hjem :-)
Af capi
Så er det blevet tjekket, jeg har slet ikke en auto opdatering funktion..
Af Chaui
Gjorde mit Gamle UE46C7705 også. det var ikke hver nat, men engang imellem tændte det af sig selv. Det endte så op med at være flere ting der var galt med det fjernsyn. til sidst gad det ikke tænde, og tændte det, gik det død efter 10-20 sekunder.

Men er du træt af det, så benyt dig af Samsung Prestige service, så kan de fixe det hjemme hos dig selv.
Af capi
Hvad er Samsung Prestige service lige præcis :-)? ?
Af capi
Fjernsynet har været slukket siden klokken 16.00 og nu har det lige tændt sig selv.. Det er sgu da mærkeligt... :( :(
Af Snurrerundtlyd
capi skrev:Hvad er Samsung Prestige service lige præcis :-)? ?
http://www.samsung.com/dk/support/pdf/s ... nd_a_4.pdf
Med vores fineste produkter følger den bedste garanti.
Nu får mange af vores kunder en rigtig god garanti, når de køber et af vores fineste produkter hos Samsung Electronics Nordics forhandlere. Vi kalder det Samsung Prestigeservice, og det betyder, at vi kommer hjem til dig hvis teknikken driller. Servicen
gælder for LCD- og plasma-TV, fra 40” og op.
Og vi er ikke længe om det: Vi er allerede hos dig næste hverdag, hvis du kontakter os inden kl. 12. Desuden koster det ikke ekstra.
http://www.samsung.com/dk/consumer/pdf/ ... nTV_dk.pdf
prestigeservice i hjemmet den efterfølgende arbejdsdag for de forbrugere, der bor i Danmark (brofaste øer), hvis deres 40 tommer eller større har brug for service.
samsung.dk/prestige
Af Arrakis
Jeg tror sgu du må have fat i Ibi Støvring og Ånderne vender tilbage O_O

Sorry, men jeg kunne ikke lade være :)
Af capi
Ja det må være vejen frem.. :p :p
Af noxity
Prøv at tjek følgende:
Menu -> System -> Tid -> Til-timer (fra)

Menu -> Kanal -> Standby-autolag. (fra)

Menu -> Understøttelse -> Software opgrading -> Ventetilstand opgradring (fra)
Af capi
Yes sir tror det virker nu :-) Tusind tusind tak for hjælpen :-)