Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af andy83
Hey alle sammen. vil lige dele ud her af mit suveræne scoop. Har lige købt et G10 42" til kun 4999 kr i Bilka. Det kan på ingen måde gøres billigere og det er den Europæriske model (altså g10e)

Fantastisk pris
Af BrianH
andy83 skrev:Hey alle sammen. vil lige dele ud her af mit suveræne scoop. Har lige købt et G10 42" til kun 4999 kr i Bilka. Det kan på ingen måde gøres billigere og det er den Europæriske model (altså g10e)

Fantastisk pris
Hvis det ikke er løgn, er det billigt. Meeen... mon det passer :)
Af andy83
har selv lige købt det.... men tillykke med dit ekstra indlæg
Af BrianH
andy83 skrev:har selv lige købt det.... men tillykke med dit ekstra indlæg
Godt godt, så du gjorde det helt selv :)

Men hvis det sandt, og det er noget du (som du skriver) vil dele med andre, hvorfor fortæller du så ikke i hvilken butik, og hvor?
Af andy83
læs indlægget din tosse. B I L K A og det vær i næstved
Af BrianH
andy83 skrev:læs indlægget din tosse. B I L K A og det vær i næstved
Ok, så det "vær" i Næstved :)
Så nærmer vi os at nogen kan kontakte butikken og høre om de stadig har dem. Det ville ellers være ret svært når du holder byen hemmelig.
Senest rettet af BrianH 26 nov 2009, 14:36, rettet i alt 1 gang.
Af andy83
hehe... du jo bare derud af på brunkager og gløgg hva... go jul brain^^
Af palle22
Er det kun i den Bilka? Var det en demo model? Kan ikke finde noget på Bilkas hjemmeside om nogen som helst panasonic modeller
Af BrianH
palle22 skrev:Er det kun i den Bilka? Var det en demo model? Kan ikke finde noget på Bilkas hjemmeside om nogen som helst panasonic modeller

Jeg har lige ringet til dem. Der er kun Bilka i Næstved, og de havde 4 tilbage på lager kl 15.
Af palle22
Damn. Synd det ligger så langt fra Århus. Ellers havde jeg købt et :-)
Af andy83
Ville også bare dele det gode tilbud jeg havde fået med jer andre...
Det kan ikk gøres billigere og jeg købte selv et, så i andre skulle da osse oplyses om prisen^^

Nu vil jeg sku se noget thanksgiving football
Af BrianH
andy83 skrev:Ville også bare dele det gode tilbud jeg havde fået med jer andre...
Det kan ikk gøres billigere og jeg købte selv et, så i andre skulle da osse oplyses om prisen^^

Nu vil jeg sku se noget thanksgiving football
Men du glemte stadig byen, så ingen ville have fået noget ud af det... :)

:((
Af vialli09
Et hurtigt opkald til Bilka Tilst. De vil ha' 7500,- kr. for samme model. Sært med sådan en stor prisforskel.
Af TYBO
Bilkaerne kører tit slagtilbud i de enkelte afdelinger.
Derfor skal man altid nævne hvilken by det er i.