Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.H.
#180448
Hvis du absolut ikke kan/vil bruge mere end 2000,- (+ 37 kr.) er et sæt Logitech Z906 en af de hurtigste og letteste veje til det.

Jeg ville selv starte et andet sted: En brugt reciever og 2 brugte rimelige fronthøjttalere og så tilkøbe/opgradere efterhånden med center, baghøjttalere, subwoofer(e) osv.
Af chillout
#180463
prisen er ikke noget problem, vil bare høj kvalitet til en god pris.

i mit rum min fylder hele bagvæggen og jeg tror ikke der er plads til et home cinema system/ surround sound system.

jeg har en ps3 som afspiller hvis det har en rolle.
Af J.H.
#180465
Dette kunne også være interessant, når nu prisen ikke er et problem: Q Acoustics Q7000 surroundsæt.

Det kræver så en reciever i modsætning til sættet fra Logitech.
Af chillout
#180472
jeg er ikke interesseret i surroundsystem eftersom det ikke passer til mit rum.
Af x99gump
#180474
Du vil gerne have god lyd, men der er ikke plads til højtalere? Det hænger ikke rigtig sammen...
Af chillout
#180475
vil gerne have sorround men det ikke plads bag min sofa.
Af x99gump
#180477
Så er der også mulighed for et stereo setup...
Af chillout
#180478
hvad med sound bar som er bedkrevet i flatpanels guide
Af x99gump
#180481
Har ikke den store erfaring med soundbars. Alt andet lige vil det give bedre lyd end dit tv...
Som der står i guiden, så giver et decideret stereo setup nok bedre lyd, men tag ud og lyt i nogle butikker, så er det nemmere at danne sig en mening om hvad man får med de forskellige løsninger, og i de forskellige prisklasser...
Af J.H.
#180496
Der behøver ikke være plads bag din sofa for at få surround men ellers så køb et 2.1 system med et par mindre højttalere som kan hænge på hver side af skærmen og en sub.
Af J.H.
#180520
Canton sættet kender jeg ikke, så det vil jeg undlade at udtale mig om, Boston har jeg hørt og det lyder ok men desværre heller ikke mere end det.

Vær opmærksom på at de fleste surround-sæt kræver en reciever.