12. jul 2024, 09:09
#359905
Disney+ har frigivet en app-opdatering til tvOS. Som bekendt har appen i månedsvis ikke korrekt kunne matche frekvens og SDR/HDR10/DV, eller dvs. det sker kun i første forsøg, hvorefter appen fanges i det format, der er matchet til – indtil genstart af appen.
Den nye opdatering ser ved første øjekast ud til at virke korrekt med match af både frekvens og SDR/HDR10/DV. Nu kan den også afspille HDR-indhold, som kun er i HDR10 (altså ikke Dolby Vision), hvor den før bare blev i SDR.
2 skridt frem.
MEN, når man går ud af appen og afspiller noget andet fra f.eks. Netflix, og så går tilbage i Disney+ appen, så virker match ikke længere, overhovedet, før man lukker appen helt (dobbeltklik på Hjem-knappen og swipe op på Disney+) og starter forfra.
1 skridt tilbage.
Det er altså nogle amatørudviklere, der sidder hos Disney... Problemet har stået på, hvad, 7-8 måneder nu? Det virkede helt fint inden da.
Den nye opdatering ser ved første øjekast ud til at virke korrekt med match af både frekvens og SDR/HDR10/DV. Nu kan den også afspille HDR-indhold, som kun er i HDR10 (altså ikke Dolby Vision), hvor den før bare blev i SDR.
2 skridt frem.
MEN, når man går ud af appen og afspiller noget andet fra f.eks. Netflix, og så går tilbage i Disney+ appen, så virker match ikke længere, overhovedet, før man lukker appen helt (dobbeltklik på Hjem-knappen og swipe op på Disney+) og starter forfra.
1 skridt tilbage.
Det er altså nogle amatørudviklere, der sidder hos Disney... Problemet har stået på, hvad, 7-8 måneder nu? Det virkede helt fint inden da.