Til al snak om Android TV og Gogole TV - Google's styresystem til TV-skærme og mediebokse

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Jeg har en: “Google Chromecast med Google TV 4K” (som den præcis hedder) som jeg har anvendt i nogen tid efterhånden og anvender det hver aften. Jeg har faktisk to mere (dog ikke 4K) som kun bruges sporadisk hvor af det ene er i samme hus og på samme net og det anden er i sommerhuset.

Jeg synes jeg har problemer indimellem med, at lyden ikke er 100% synkroniseret og hvis jeg laver en genstart er det synkroniseret. Men efter en kort periode sker det igen. Det gælder alle tre.

Synes at fornemme en del udenlandske skriver om disse symptomer. Er det noget andre oplever?

Jeg er nu så træt af det, at jeg overvejer at skifte en eller flere af disse Chromecast ud til Apple TV ...

På forhånd tak.
Senest rettet af Ib Olesen 05 dec 2025, 21:35, rettet i alt 1 gang.
JornH skrev: 05 dec 2025, 19:35 Jeg ved slet ikke hvad Chromecast m/Google TV 4K er for noget er det ikke en TV Streamer?

Cast har jeg ikke brugt de sidste ca. 13 år…
Jeg føler mig overbevist om, at du og Radiomanden kan bidrage til hinandens velbefindende, mens i tømmer posen og renser tandprotesen. Om ikke andet, så kan I dele jeres erfaringer over en kop kaffe og en tør kringle.
De tanker du har om andre må sandelig gøre dig extrem glad og stolt over at være blandt den menneskelige race.
Radiomanden skrev: 05 dec 2025, 20:27 De tanker du har om andre må sandelig gøre dig extrem glad og stolt over at være blandt den menneskelige race.
Jeg er tilfreds med ikke at bidrage med total ligegyldige indslag på stort set alle spørgsmål.

Denne er ikke en undtagelse "Jeg ved slet ikke hvad Chromecast m/Google TV 4K er for noget er det ikke en TV Streamer?

Cast har jeg ikke brugt de sidste ca. 13 år…"

... og dine er ikke langt fra denne standard 🫢
JLPFLD skrev: 05 dec 2025, 21:29
Radiomanden skrev: 05 dec 2025, 21:23 Var verden lige som dig, så ville den ikke være noget værd.
Du har stadig ikke fundet natpotten? Jeg kan ringe efter hjemmeplejen, hvis det er?
SVIN