Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#196119
Der er åbenbart en fejl i softwaren på F-serien.
Jeg kan ikke køre mine apps (bl.a. Netflix) over min trådløse WIFI.
Har chattet med Samsung support der siger at der formentlig skal en software opdatering til. Ingen tidshorisont :s !:(

Er der nogen der har en løsning der kan virke i mellemtiden?!

Ellers fantastisk glad for billedkvaliteten - fremragende!
Af bhj80
#196142
mit 55f7005 har ingen problemer og er også stofanet wifi
Af J.V.
#196144
Mit 55f6505 virker også perfekt over wifi. Tror måske du har fået fat i en supporter som ikke kunne finde ud af noget og så bare havde et standard svar.
Har intet gjort andet end at selvfølgelig sørge for at tv'et er forbundet til det trådløse net.
#196161
Tak for de mange hurtige svar - det er et super forum.
Jeg må hellere få fat i Stofa i morgen, det lader til at fejlen må ligge hos dem.

Og ja - overskriften var da dramatisk, men det fik dig da til at klikke på diskussionen :D

Når jeg så samtidig fra Samsung Support får at vide at det er et kendt problem og at der ikke er nogen tidshorisont på en løsning, så mener jeg faktisk at det er fair at advare folk om at der kan være problemer med spritnye TV i 10.000 kroners klassen!

Men endnu en gang TAK til jer alle - :D