Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af krackerlund
Jeg har et F8005 fra 2013, nu kan jeg så endelig hente hbbtv appen fra deres "app store", men når jeg har hentet og installeret det, siger den at jeg skal gå ind i menu - system og slå datatjeneste til. Det kan jeg ikke finde på mit tv, og jeg kan ikke få hbbtv til at komme frem på dr1 :/
Af thg
Min kammerat har et Samsung H6505 fra 2014 - hvordan dælen finder man overhovedet DR HBBTV app'en?
Af krackerlund
Det er lidt bøvlet at finde den på 2014 modellerne, for der er "app storen" integreret i HUB'en, så han skal så vidt jeg husker "bare" finde den derinde under flere apps eller noget i den stil.
Af krackerlund
Men hvad med mit problem, nogen der kan hjælpe ?? ;)
Af zarabiuk
Ja, hbb app'en i sig selv er ikke nok. Der skal også en ny firmware til, og den er sikkert ikke kommet endnu, hvis jeg kender Samsung ret. ;)
Af krackerlund
Okay, super så kan jeg ikke bruge det endnu :/
Af elmo
Der er en længere tråd om dette emne her:

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... &start=123

Det korte af det lange er at Samsung oprindeligt lovede at dette skulle være fixet på 2013/F-serie TV i starten af August. Da dette ikke skete, gav de ny termin : "sidst i september - først i oktober".
Der findes en workaround, som jeg selv har brugt siden juni på side 8 i tråden, men det er lidt teknisk og nulstiller TVet.
Af krackerlund
Jeg har fulgt med omkring hbbtv og ved godt der findes en måde at få det på. Det nye var bare at appen endelig er kommet på "app storen" i tv'et, men stadigvæk ikke virker :)
Af Jaskula
Her funker det på en F-model (2013). Jeg installerede app'en med det givetvis foreløbige navn "Hbb TV Widget(slovakia)". Gik ind i systemmenuen og fandt det nye punkt Datatjeneste, som jeg aktiverede.

Har du installeret den nyeste firmware fra Samsungs hjemmeside? Det gjorde jeg i sidste uge. Om det har haft betydning, ved jeg ikke, men sikkert er det, at det wifi-modtagelsen er markant bedre end tidligere.

/J
Af Jaskula
Min hedder 2000.2 og er fire måneder nyere end din (fra primo september), men jeg har også en anden model =6475.

/J
Senest rettet af Jaskula 25 sep 2014, 13:10, rettet i alt 1 gang.
Af krackerlund
Okay så må vi håbe der snart sker noget Samsung !!