Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#376849
I er godt nok hårde i jeres bedømmelse, når man sammenligner med hvad TV ellers har fået af anmeldelser rundt omkring. Det er selvfølgelig ikke noget i skal have med I jeres vurdering, er bare overrasket.

Det virker som I har lidt for meget fokus på sortniveauet, jeg er ikke i tvivl om at det kan ses i nogle teoretiske testmønstre, men det er nok de færreste der vil kunne spotte det i almindeligt indhold. TV'et er jo i stand til at vise farver intet OLED kommer i nærheden af og det samme med lysstyrken, hvor især 1000 nits fuldskærm er fantastisk til SDR indhold i en normalt oplyst stue. Samtidig har skærmen ikke den stutter og burn-in risiko som OLED har, så forstår ikke at scoren lander så langt fra de skærme.

Bare så jeg forstår jeres bedømmelse - I mener at LG G5 fra sidste år har bedre billedekvalitet end denne skærm?