17 jun 2014, 10:28
Synes ikke I har nævnt at der er 5 års onsite garanti på alle Samsung buede tv. Det synes jeg hjælper meget på ekstra prisen på de buede tv 
Birkmose skrev: Det skal lige siges, at jeg selvfølge ikke vil sidde og se 2 forskellige kanaler i splitscreen - jeg bruger bare dette til at teste. Det jeg virkeligt er ude på er at kunne se een kanal og optage en anden på den tilsluttede harddisk.Jeg ved ikke om du allerede har fået løst det, men umiddelbart tror jeg du skal have fat i Canal Digital. Det kan være du skal have åbnet muligheden for at bruge flere kort i hjemmet samtidig.
Peter49 skrev:Synes ikke I har nævnt at der er 5 års onsite garanti på alle Samsung buede tv. Det synes jeg hjælper meget på ekstra prisen på de buede tvBestemt værd at tage med. Det har vi dog først lært efter testen. jeg får en lille kommentar med omkring det i teksten
Rasmus Larsen skrev:SuperPeter49 skrev:Synes ikke I har nævnt at der er 5 års onsite garanti på alle Samsung buede tv. Det synes jeg hjælper meget på ekstra prisen på de buede tvBestemt værd at tage med. Det har vi dog først lært efter testen. jeg får en lille kommentar med omkring det i teksten
GMP skrev:... og så måske drosle lidt ned for stædigheden (på den gode måde) og give den buede skræm en chance.Nu er det her jo ikke Curvedpanels.dk 8)
allando skrev:...jorden var jo også flad...indtil den blev rund...Det her handler ikke om at blive tilfredse. Det handler om en vurdering af hvorvidt buen bringer noget positivt med sig, og det er ikke vores oplevelse af den gør dét.
Jeg har et Samsung 65HU8505 og er mere end tilfreds...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.