Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det har kun 60 Hz opdatering, det er ikke så godt til gaming, du skal højere op, 144 Hz anbefales.
Af Supergris
120 Hz burde nu kunne gøre det, hvis han holder sig til konsolspil, som han har opgivet, men alt efter hvilket behov og hvilke spil, der spilles, kan 60 Hz være fint nok, da det langtfra er alle spil, der udnytter den højere opdateringshastighed...
Af JornH
Det kunne måske være en ide at købe men min. 120 Hz for at fremtids sikre det, men der må man nok give 15-20.000 kr, men jeg vil ikke anbefale at købe et LG tv ligemeget hvor billigt det er… men det er bare mig…
Af Provinsen
JornH skrev: 03 maj 2026, 01:47 Det kunne måske være en ide at købe men min. 120 Hz for at fremtids sikre det, men der må man nok give 15-20.000 kr, men jeg vil ikke anbefale at købe et LG tv ligemeget hvor billigt det er… men det er bare mig…
Jeg må sige, at det klinger temmelig hult, når du langer ud efter LG uden at begrunde, hvad du har imod dem.
Så vidt jeg kan vurdere er de rent faktisk en af de få firmaer, der kan finde ud af at skrive kode, når de opdaterer deres skærme.
Ud fra erfaring kan det siges, at det kan hverken Samsung eller Sony finde ud af O-O .

Mvh Provinsen
Af Beckham
Hvad mener du med at skrive kode?

Når det er sagt, så har jeg intet mod LG, men anmeldelserne bekræfter jo for det meste ovenstående kommentar.
Af Provinsen
@Beckham.
Det jeg hentyder til er den digitale kode, der bruges ved Firm og softwareopdatering af skærmen.
Har tidligere haft både Sony og Samsung tv. Førstnævnte måtte til servicerep. P.g.a dårligt programmerede opdateringer.
Det problem har jeg aldrig oplevet med LG.

Mvh Provinsen.
Af Supergris
JornH skrev: 03 maj 2026, 01:47 Det kunne måske være en ide at købe men min. 120 Hz for at fremtids sikre det, men der må man nok give 15-20.000 kr, men jeg vil ikke anbefale at købe et LG tv ligemeget hvor billigt det er… men det er bare mig…
15-20.000 kr, er nok lige at stramme den, men budgettet lader ikke umiddelbart til at være det store, og man kan ikke få det hele til det halve, alligevel sker det faktisk få gange om året, at der kommer et tilbud, hvor man bare skal slå til , men ofte er det ikke lige det tidspunkt, hvor folk står og skal bruge et nyt TV. :(

Et udsagn som dette: " jeg vil ikke anbefale at købe et LG tv ligemeget hvor billigt det er… men det er bare mig…", har ikke noget at gøre i et forum som dette, hvilket du også tidligere har fået at vide.
Det er blot et udtryk for dine personlige holdninger, der ikke ejer skyggen af objektivitet eller nogen form for dokumentation!

Jeg mener ikke, LGs LCD-TV er så ringe, som mange herinde gerne vil gøre dem til.
Hvis man ikke er purist og sidder i et mørkt rum og ser TV, vil de ofte være et godt køb, da man faktisk får meget TV for pengene, når de er på tilbud, som den model, trådstarter selv linker til.
Jeg vil påstå, at det nok er et af de bedste bud i øjeblikket, hvis kravene ikke er det bedste af det bedste, men stadig et godt TV, hvilket budgettet ikke lægger op til, og man ønsker sig en skærm af en hæderlig størrelse til en fornuftig pris...
Senest rettet af Supergris 04 maj 2026, 09:21, rettet i alt 2 gange.