Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#295276
Vi drager torsdag mod London for at deltage ved LGs europæiske lanceringsevent for 2019 TV. De nye OLED og LCD-modeller er på programmet. Der er også afsat tid til spørgsmål til ingeniørerne.

Er der noget konkret, som I gerne vil vide, så kan jeg sætte det på listen og forsøge at få en kommentar.
Af Vasen
#295277
Om der evt kommer en 77" B9?!
#295279
Ser flere har klaget på strømkabelen på tidligere LG oled, som er altfor kort og i tillegg er fastmontert i tven. Dette gjør veggmontering, for min del, mer utfordrende. Er dette også tilfellet med 2019 modellene?
#295283
Kan dere også sjekke ut det nye antirefleks filteret, om det er nærme 2019 qled fra Samsung, om dere har sett disse.

Også motion. På andre forum neves det at motion er kraftig forbedret, og begynner å nærme seg Sony.
#295284
Torben Rasmussen skrev:Det ville være meget mærkeligt hvis de har ændret dette. Sådan har de set ud så længe jeg kan huske.
Mit LG UB850v havde stik bagpå, så ikke så længe siden.
Mit nyere 43UJ635v havde også samme stik.
Af Vasen
#295285
Rasmus Larsen skrev:Det har jeg faktisk allerede fået svar på :) LG siger, at der findes en 77" B9, men at den ikke er planlagt til lancering i Norden.
¨

Hmmmm øv, kan da håbe de gør det alligevel :) :D
#295286
bbplayer skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det ville være meget mærkeligt hvis de har ændret dette. Sådan har de set ud så længe jeg kan huske.
Mit LG UB850v havde stik bagpå, så ikke så længe siden.
Mit nyere 43UJ635v havde også samme stik.
Det er jo ikke deres OLED-model? Helt tilbage til EC930 (dvs. 2014) har kablet siddet fast i skærmen.
#295292
Torben Rasmussen skrev:
bbplayer skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det ville være meget mærkeligt hvis de har ændret dette. Sådan har de set ud så længe jeg kan huske.
Mit LG UB850v havde stik bagpå, så ikke så længe siden.
Mit nyere 43UJ635v havde også samme stik.
Det er jo ikke deres OLED-model? Helt tilbage til EC930 (dvs. 2014) har kablet siddet fast i skærmen.
Nej, pointen var bare LG gør det, bare ikke på OLED. Boksen i den nederste del på OLED er stor nok til at have et stik, så et fair spørgsmål selvom OLED endnu ikke har haft sådan et stik. Undtagelsen er vel deres Wx skærme, så bliver det svært men unødvendigt når det er i soundbar delen.
Af Mr X
#295294
Er der gjort yderligere for at minimere risiko for retention og burn-in på 2019 modellerne?

Denne risiko er noget der personligt holder mig tilbage fra at hoppe på OLED-vognen...
Af aumphp
#295296
hej vil LG understøtte free synk på deres tv i fremtiden og evt lave en boks i stil med samsung synes det er super smart og mange tak for jeres super fede hjemmeside mvh PHP