Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Synes jeg har brugt en del tid på at kigge lidt rundt, og synes sgu junglen bliver større og større, for GIDER bare ikke købe noget forkert.

Skal være 55" bruges til alm. tv og film som jeg kører via min plex, må gerne indeholde viaplay og skal virke til ps4. Har før købt dyre philips tv før, men gider ikke bruge så "mange" penge på tv så derfor ligger jeg på omkring 11000,- maks, men jeg kan dog strække den lidt hvis det er det rigtige.

Har kigget lidt på disse:

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ty-trigger

https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-255142/

Men tænker også noget samsung ville du, men synes sgu de modeller jeg ser rundt omkring ikke er helt nye, men 1 år gamle modeller.

Kom gerne med forslag, det modtages med kyshånd.
Der er mange gode under "Anbefalinger" og de koster alle omkring de 9000 kr.

Ved ikke hvad "forkert" det er for dig men sålænge det er Anbefalet af FP og...du indstiller det rigtigt (bruger tid på det), så BURDE du ikke vælge forkert.

Har du før haft Samsung og ikke oplevet problemer, været tilfreds med den SAMLEDE oplevede kvalitet kan du jo vælge det igen ellers prøv noget andet..

Hvis du gamer meget PS4 er Sony måske også inde i billedet?
Samsung tv har rigtig gode imput lag til konsolspil, JU7005 kunne være et oplagt valg, den buede version JU7505 er ofte lidt billigere hvis du er ligeglad med det
PeterD skrev:Men JU7005 for vel snart en afløser..?

Syntes den har været på markedet i evigheder nu..
Hvorfor skriver du det her PeterD, du ved da udmærket at det er en 2015 model, og at der kommer en 2016 model, samme procedure som altid..

Hvor vil du hen med det?
Grandahl skrev:
PeterD skrev:Men JU7005 for vel snart en afløser..?

Syntes den har været på markedet i evigheder nu..
Hvorfor skriver du det her PeterD, du ved da udmærket at det er en 2015 model, og at der kommer en 2016 model, samme procedure som altid..

Hvor vil du hen med det?
At den snart udgår og så har man en model der er nykøbt, men udgået..

En afløser bliver vel ikke meget dyrere her i maj måned eller?

Tænker bare at hvis man vil bruge rimeligt mange tusinde kroner, så vil man have det nyeste teknologi?

(Jep, ved godt vi næppe ser en revolution på billedsiden fra år til år, men alligevel)
Hvis dette er din holdning, hvorfor foreslår du så i mange andre tråde anbefalinger omkring Sony x85, det må i så fald være samme problematik for dig.. Det giver da slet ingen mening??

Trådstarter, jamen der er nye modeller på bordet nu, det er ved at være sidste udkald for køb af 2015 modeller, så tilbudende stopper vel snart, valget er dit.