Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej :)

OBS: Ikke til salg online længere.

På trods af den fine januar-tråd, så vil jeg gerne fremhæve at Bilka/Føtex endeligt her for 5-10 min siden har opdateret deres lagerstatus på Samsung 55" JU7005. Jeg havde ellers skudt en hvid pil efter det tilbud, da jeg gerne vil have mulighed for at åbne og teste - en returret du ikke har i den fysiske butik.

Så, hvis andre har det som mig, så kan man være hurtig og nappe et online. Jeg ringede ind og hørte ad da jeg modtog avisen, og der er/var kun 32 i deres webshop. Til gengæld skulle der være mange flere i deres varehuse. Eksempelvis havde Tilst i sig selv +40.

Håber I kan bruge det til noget :)

Jeg havde egentligt besluttet mig for at gå efter JS8005, men 6.999.- virker som en god handel, hvis value også skal tages med i betragtningen. Så krydser vi fingre! :)

M.v.h.
Stephan
Senest rettet af Stephan A 02 jan 2016, 09:15, rettet i alt 1 gang.
Det gik meget hurtigt! Er nu udsolgt 20 min efter deres online-lagerstatus blev opdateret.

Vil dog fremhæve at jeg fik at vide, at de havde mange ude i varehusene, hvis nogen sidder og ærger sig lidt.

Man skal dog være opmærksom på, at de kører efter den gamle returretpolitik i butikkerne. I og med at man kan se varen derude før man køber den, så er varen beset. Åbner man for emballagen, så frafalder ens returret.

Det er kun ved fjernsalg at man lovmæssigt har krav på 14 dages fuld returret, så længe varen er i væsentligt samme stand og i original emballage.

Blot til information. Kan se i andre tråde, at der har hersket lidt tvivl om, hvordan Bilka/Føtex føre deres returpolitik, og hvad man egentligt har krav på som kunde.

Jeg håber det er brugbar information - ellers sletter jeg gerne tråden, hvis moderator ønsker.

M.v.h.
Stephan :)
Jeg er lige kommet hjem fra Bilka i Hundige hvor de oplyste, at der var totalt udsolgt af JU7005 både online og i varehusene. Ved ikke om de kan tale for alle varehusene, men det var i hvert fald hvad der blev påstået, så man skal nok ikke sætte næsen op efter flere fra den kant.