06 sep 2015, 07:28
Hej. Jeg har egentligt spurgt om dette i en B&O indlæg men da scope har ændret sig, håber jeg det er ok, at jeg laver et nyt indlæg.
skal have et nyt tv til stuen. Har det store setup i kælderen med 65" og MA surround så jeg nøjes med et 43". fokusområder er billede, design og også lydkvalitet. Jeg ved at sidstenævnte især er et issue så kom endelig med input.
Jeg har overvejet følgende:
SONY KD43X8305CBAEP til ca 7K Ultra hd
Sony KDL-43W755C til ca 6K Fuld HD
Sony KDL-43W809C til ca 7 K fuld HD
Da jeg sidder ca 4 meter fra skærmen ved jeg ikke rigtig om jeg kan få udbytte af Ultra HD. Derfor læner jeg mig lidt op af w809 versionen, da jeg, grundet samme pris, har en ide om at dette har et bedre kredsløb end den første men det er her jeg har behov for jeres input?:-)
Jeg er åben for andre forslag så byd endelig ind.
Mange tak
skal have et nyt tv til stuen. Har det store setup i kælderen med 65" og MA surround så jeg nøjes med et 43". fokusområder er billede, design og også lydkvalitet. Jeg ved at sidstenævnte især er et issue så kom endelig med input.
Jeg har overvejet følgende:
SONY KD43X8305CBAEP til ca 7K Ultra hd
Sony KDL-43W755C til ca 6K Fuld HD
Sony KDL-43W809C til ca 7 K fuld HD
Da jeg sidder ca 4 meter fra skærmen ved jeg ikke rigtig om jeg kan få udbytte af Ultra HD. Derfor læner jeg mig lidt op af w809 versionen, da jeg, grundet samme pris, har en ide om at dette har et bedre kredsløb end den første men det er her jeg har behov for jeres input?:-)
Jeg er åben for andre forslag så byd endelig ind.
Mange tak
Senest rettet af Henrik Skjoldborg 06 sep 2015, 07:29, rettet i alt 2 gange.