Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Dette TV er på tilbud i Elgiganten til 3999 dkk, men jeg kan stort set ingen info finde om det nogen steder. Heller ikke hvis jeg udelader de sidste "XXE".

Det ligner jo et godt tilbud, men synes det er lidt tricky, når man ikke kan researche lidt på modellen inden man køber. Nogen, der ved mere om dette TV?

Link:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 40j6275xxe

Alternativt har jeg kig på Sony's KDL40W705CBAE, som koster det samme.

Mange tak!
De sidste bogstaver efter tallene, f.eks. XEE eller XXX, kan man generelt udelade.

Grunden til at man ikke kan finde info på dette tv vil jeg dog tror skyldes, at det er en eksklusivmodel, som El Giganten har fået Samsung til at producere. Formentlig helt samme skærm som en anden J6xxx, men bare med et andet modelnavn, så man ikke kan prissammenligne. Næsten hele Samsung 6-serie er generelt bare varianter af samme tv, der er skabt for at forvirre og undgå prissammenligning.
Det kan godt være, at prisen er den samme som Sony KDL-40W705, men Samsungs model har flere plusser og blandt andet kan nævnes:

- 100 Hz panel
- Micro dimming Pro
- 20 watt musik effekt (10 + 10)
- Java support (Browser)
- 600 Hz backlight scanning
- 3 USB
luleo skrev:Det kan godt være, at prisen er den samme som Sony KDL-40W705, men Samsungs model har flere plusser og blandt andet kan nævnes:

- 100 Hz panel
- Micro dimming Pro
- 20 watt musik effekt (10 + 10)
- Java support (Browser)
- 600 Hz backlight scanning
- 3 USB
Minusset er så, at det er et Samsung!