Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Inspireret af artiklen på forsiden her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1380878372

Tænder dit tv af sig selv om natten? Glemmer dit tv indstillingerne når det slukkes? Virker dine tv-apps ikke? Fryser tv’et? Glemmer det at optage? Eller noget helt andet? Vi ved at mange af jer har historierne. Nu er din chance for at komme ud med dine oplevelser i et forum hvor du bliver hørt!

Så i korte træk: Fortæl os hvilket mærke tv du har samt tv’ets årgang, og del dine oplevelser med dårlig software i tv’et herunder.
Af BrianH
Panasonic TX-L42E6YK
Progamguiden virker ikke 100%

Når man kører kanalerne igennem og trykker OK på et kanal man gerne vil se, hopper den tilbage på den kanal hvor man var, da man åbnede den elektroniske programguide.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Her er nogle fra de sociale medier:

"Mit Samsung UE40D7005 kan ikke altid koble på wifi, så jeg skal slukke og tænde det et par gange før at den logger på." -Rasmus

"Sony EX720 finder på at fryse i 20-30 sek MEGET sjældent." -Nick

"Vores Samsung F8005 tændte sig selv fra tid til anden, indtil vi fandt ud af at det var fordi stemmestyring var slået til. Så softwarefejl kan det vel ikke kaldes." -Nikolaj

Jeg kan godt lide alle dem med at tv'et tænder af sig selv. :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er et wake-up call til brugeren, der skriger "Hey, champ! Du har smidt 10 af de lange for et TV - få det nu brugt!"
Af BrianH
Min EPG virker nu efter tv'ede opdaterede software over wifi. Ved ikke om det kun er apps der blev opdateret, eller hele tv'ets firmware, men guiden kører i hvert fald igen
Af martinkartoteket
Samsung F8005
Youtube app'en fungerer stort set ikke. Når jeg søger eller navigerer, går der næsten et minut, før den reagerer. App'en fungerede til at starte med.