17 jun 2014, 12:46
Er du glad for det Kuzmok? Hvor købte du det og hvad gav du for det? Jeg har nemlig tænkt mig at købe det samme tv på fredag.
Danny K skrev:Ser nu helt godt ud Ole H..Ja, bestemt. Havde egentlig ikke tanker om at bruge smart tv delen, da jeg troede det ikke var modent nok. Men det spiller max med Netflix og mkv på USB stick.
Er du glad for dit tv så?
Skal nemlig have nyt og det er med i mine overvejelser
FDP skrev:Hej ThomasTak Flemming.
Det ser virkeligt lækkert ud, og så er højtaler løsningen virkeligt flot integreret.![]()
Så stort tillykke med at det hele lykkedes for dig.![]()
Flemming P
thomasansnes skrev:Hvad bruger du så "Al den plads" til, hvor der ku' ha' stået nogle store gulvhøjttalere og et glasbord m. alle AV-komponenterne?FDP skrev:Hej ThomasTak Flemming.
Det ser virkeligt lækkert ud, og så er højtaler løsningen virkeligt flot integreret.![]()
Flemming P
Jeg er også meget tilfreds. Jeg er så glad for vi ikke har en tvbænk og gulvhøjtalere stående og fylde.
Eneste jeg ærger mig over, er at jeg fik placeret fronterne for højt.
De skulle flugte med overkant på skærmen. Jeg troede skærmen ville komme til at hænge højere, men sofaen blev lavere, så måtte jeg også hænge skærmen lavere for at hænge i øjenhøjde.. Der var det desværre for sent til flytte højttalerne.
Men pyt.
thomasansnes skrev:Så må du have en ny (læs: højere) sofa, eneste løsningFDP skrev:Hej ThomasTak Flemming.
Flemming P
Jeg er også meget tilfreds. Jeg er så glad for vi ikke har en tvbænk og gulvhøjtalere stående og fylde.
Eneste jeg ærger mig over, er at jeg fik placeret fronterne for højt.
De skulle flugte med overkant på skærmen. Jeg troede skærmen ville komme til at hænge højere, men sofaen blev lavere, så måtte jeg også hænge skærmen lavere for at hænge i øjenhøjde.. Der var det desværre for sent til flytte højttalerne.
Men pyt.

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.