Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Da jeg er kommet til den erkendelse at at 4k ikke blir relevant for mig de næste år alligevel, overvejer jeg at skille mig af med overstående tv. Det er fra sep 2015. Ingen skader eller andet.
Jeg skulle nok bare have fuldt min første indskydelse som ellers gik på Oled, da et 4k setup løb op i for meget ift bruget.
Af LBC
hans123 skrev:En nyt koster lige omkring 8000.

Så et sted mellem 6-7000 kan du nok få
6-7.000kr, for et brugt 2015 tv, der har været nede at vende i 7.971kr, og nok snart kommer på tilbud?

Hans kan jeg ikke lige få dit nummer, for så vil jeg gerne sælge dig noget brugt elektronik :)

4.500-5.500kr er nok noget mere realistisk

Bedre at beholde det tv, hvis du spørger mig, medmindre Hans vil lægge de 7.000kr :D ;;)
Brugeravatar
Af hans123
LBC. Du sender bare en pb ;-)

Men det skal ikke være noget bras. Men gode varer

Mener nu stadig at prisen er 6-7000.- for sådan et tv. For 6000 bliver det solgt på meget kort tid.
Af bromberg
Står tæt på Slagelse Vestsjælland. Står som spritnyt og med kvittering fra sep 2015.
Emballage har jeg dog måtte smide ud da jeg kun kunne opbevare det i mit skur. Så de blev møre og var i virkeligheden ogsåni vejen:)