Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mads1141
Var i Hifiklubben sidst for at kigge efter et nyt tv, men i denne jungle og med min forstand, kan en sælger bilde mig det meste ind.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... _sort_.htm

Men fandt så dette tv NAD40B3, synes billede og specifikationer lød lovende, selvom prisen også er derop af, men er der nogle med mere viden og erfaringer der kan sige nogle ord om dette tv, eller hvis der findes en test ville det være super lækkert.

- Kan sige str. passer mig godt
- Prisen er max 18K gerne mindre:D
- Vil gerne at det er kvali og det har lidt fede features, men er ikke fuldstændig fanatisk freak, (synes den interne HDD er nice samt 2 tunere)

Mvh Mads
Af lennon
Mads1141 skrev:Var i Hifiklubben sidst for at kigge efter et nyt tv, men i denne jungle og med min forstand, kan en sælger bilde mig det meste ind.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... _sort_.htm

Men fandt så dette tv NAD40B3, synes billede og specifikationer lød lovende, selvom prisen også er derop af, men er der nogle med mere viden og erfaringer der kan sige nogle ord om dette tv, eller hvis der findes en test ville det være super lækkert.

- Kan sige str. passer mig godt
- Prisen er max 18K gerne mindre:D
- Vil gerne at det er kvali og det har lidt fede features, men er ikke fuldstændig fanatisk freak, (synes den interne HDD er nice samt 2 tunere)

Mvh Mads
Kender ikke produktet som sådan. Men det er ret enkeltstående mht features som feks indbygget HDD og 2 tunere. Men det betaler du altså også en hel del for. Herinde er vi nok lidt nørdede, - og går ofte lidt ensidigt efter den bedste billedkvalitet. Og du bevæger dig faktisk i et prisleje hvor nogle af markedets absolut bedste billedperformere befinder sig. Alternativer kunne være Sony Z4500 og X4500, Samsungs topmodeller, - og ikke mindst Panasonics PZ80,PZ85 og PZ800.

Du bør fokusere lidt på hvad dit anvelndelsesområde er (TV,PC,PS3,HTPC osv).Hvilket antennesignal du har (kabel,analogt,digitalt,parabol). Og om du er helt sikker på,at 40" er, - og forbliver stort nok ? ?
Af Mads1141
sidder ca. 2 meter fra skærmen, kan dog rykke lidt frem og tilbage i sofaen, hvis det bliver for stort/småt... men rimelig sikker på det er nok

tvet skal bruges til sport, nyhederne osv. en gang i mellem en film fra dvd og fra pc mest surf på nettet eller film..

Får mit signal gennem kabeltv fra Kragsbjerg antennelaug (ved ikke om der ydbydes noget digital)

Men vil kigge nærmere på de nævnte modeller, hvis andre skulle have input (også ang. NAD) må i meget gerne smide den..

MVH mads
Af King505
Hej Mads
Har du fået købt noget NAD tv?, jeg er selv lige ved at købe enten 32B3 eller 40B2
Men mangler lige det sidste input.

PFT
Jacob
Af Mads1141
Nej det har je desværre ikke, gik meget med tanken for noget tid siden, men så var pengene der ikke rigtig allivel, har været oppe og kigge på NAD flere gange, men det er også blevet der :D

Synes hver gang jeg kigger det er super fedt design og features, der mangler ikke noget der, og det er sku lidt af en jungle også i forhold de modeller i samme prisleje..

Men kan desværre ikke rigtig give dig "tommel op" eller for den sags skyld "tommel ned"..
Af 120015000388
Nogen der har købt dette tv og har nogle kommentarer?

Det er et af de få tv på markedet med indbygget HDD, hvilket jeg prioriterer højt. Men det er også mange penge, så jeg vil gerne høre nogle erfaringer.

//Kylling
Af Puggen
120015000388 skrev:Nogen der har købt dette tv og har nogle kommentarer?

Det er et af de få tv på markedet med indbygget HDD, hvilket jeg prioriterer højt. Men det er også mange penge, så jeg vil gerne høre nogle erfaringer.

//Kylling
Selv om indlæget er gammelt kan jeg da fortælle at jeg er SUPER glad for mit NAD40B3.

Første model jeg fik havde godt nok nogle problemer, hvilket software opdateringerne ikke løste - god service fra HFK i Silkeborg som ombyttede ub self.

Har nu haft dette fantastiske TV siden december 2008, inkl tilhørende orig. bundhøjttaler og det er bare super! Er ovenud glas for det og det præsterer billeder der er virkelig klare - specielt med digitalt signal - og nu med mpeg-4 omlægningen bliver det endnu mere interessant.

Der sælger vidst kun NAD46B4 nu, men at skærmen bliver større gør jo bestemt ikke noget.