Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gjerster
Det må også gerne være plasma og måske 37 tommer, hvis jeg kan overtaler konen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I 37" plasma, så er der næsten kun Panasonic 37PX80E på hylderne. Den klarer også analoge signaler hæderligt - bedre end de LCD TV du kan få til samme penge i hvert fald.
Af zyckelmaster
Jamen, så er mit klare svar, at du skal finde en god "tusse" mere og købe dig et Panasonic PX80 i 37" (du kan få den for ca. 7000 kr., måske lidt mere) . Du får ganske enkelt ikke en bedre skærm til til analog tv før du bevæger dig op over 11-12.000 kr ( i form af "storebroren PZ80).

Jeg ved godt, at jeg bryder din maxpris, men du vil simpelthen opleve en markant forskel på billedkvaliteten af analog tv på hvilken som helst anden skærm i prisklassen og så PX80 - og så får du jo også lige 5" mere :p - jeg vil faktisk våge den påstand, at det vil være de bedste ekstra 1000 kr. du nogensinde har brugt i dit liv!

Og nu vi er i gang, så får du også lige et rigtigt fornuftigt forslag til billedindstillinger (for du køber selvfølgelig denne skærm, når du først har set den i aktion mod konkurrenterne i prisklassen): http://www.hdtvtest.co.uk/Panasonic-TH42PX80/Settings/