Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SimonB
den bedste 22'' fladskærm med hensyn til gaming

pris er stortset ligemeget

havde kigget på Samsung SyncMaster 226BW og Samsung SyncMaster 226CW men al den snak om A, S eller et 3. panel har gjort mig ret forvirret

/ 1680 x 1050 / 0.282 mm / 2 ms / 300 cd/m2 / 700:1 / 24-bit (16,7 millioner

for mig virker det helt fint men kom med jeres bud er sikker på i har langt mere tjek på hvilke tekniske specs man skal kigge efter

håber i vil hjælpe da jeg skal nå at pakke den ind så hurtigt som muligt i denne uge :)

tak for hjælpen

- Simon B
Af SimonB
tybo er det den bedste 22'' fladskærm med hensyn til gaming du kender?

/andre er meget velkomne til at hjælpe
Af SimonB
Er alle Samsung SyncMaster 226cw med S panel?
Af TYBO
Efter det jeg har hørt så skulle det være den pt. bedste gamer skærm i 22".
Af SimonB
du mener Samsung SyncMaster 226cw er den bedste, jeg skal bare være helt sikker (igen mange tak for din hjælp Tybo!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, 226BW skulle være bedre. CW har fået en del slag for sin farvegengivelse, men der findes nu altså nogle ret seriøse alternativer til Samsungs modeller. Det kunne være:
LG L227WT eller HP W2207h.
Af SimonB
men yakken er der et sted hvor man kan købe 226BW med s panel mere?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så vidt jeg er orienteret så har du ingen mulighed for at undersøge om det er S, A eller C der sidder i nogen af skærmene, men for lige at sætte det i perspektiv så er 226CW altså også udstyret med paneler fra alle disse forskellige fabrikanter, så det er fuldstændig samme problem med den model.
Af Grazul
LG L227WT Kan varmt anbefales herfra.

Købte min for en 3-4 uger siden og den er Super god at spille på. Ingen hakken i frames, forkerte farver eller noget som helst at klage over.
Og viser film super fint.
Desuden er jeg helt vild med udseendet på den.

Det var btw min fødseldagsgave til mig selv (den info skulle da lige med når nu det er en gave)