Log ind med sociale netværk
03 jun 2008, 23:55
link
hold da op..nu kan man få 37PX80 til under 6000,-...men er det bedre?
nå læste lieg videre "Har du kabel tv med digital box, Canal Digital eller Viasat? Så giver vi dig chancen for at gøre en rigtig god handel. Vi har købt et begrænset parti Panasonic fladskærme hjem fra England til en helt fantastisk pris. Du sparer nu 1000 kr. i forhold til den Europæiske model.
Tekst tv virker ikke på DVB-t tuneren og tv'et kan ikke modtage analog signal. Har du en almindelig antenne eller analog kabel tv kan du derfor ikke bruge dette tv. Vi anbefaler i stedet TH-37PX80E
Gør et kup og køb skærmen til en uhørt lav pris."
hmmmm
hold da op..nu kan man få 37PX80 til under 6000,-...men er det bedre?
nå læste lieg videre "Har du kabel tv med digital box, Canal Digital eller Viasat? Så giver vi dig chancen for at gøre en rigtig god handel. Vi har købt et begrænset parti Panasonic fladskærme hjem fra England til en helt fantastisk pris. Du sparer nu 1000 kr. i forhold til den Europæiske model.
Tekst tv virker ikke på DVB-t tuneren og tv'et kan ikke modtage analog signal. Har du en almindelig antenne eller analog kabel tv kan du derfor ikke bruge dette tv. Vi anbefaler i stedet TH-37PX80E
Gør et kup og køb skærmen til en uhørt lav pris."
hmmmm
04 jun 2008, 08:32
. Hvem køber sådan et lækkert tv, for bagefter at fodre det med et klamt analogt signal?
Zacho skrev:Ja man må give afkald på en ting eller to på de engelske modeller af Panasonic..Njae, det er bare den analoge tuner, man "slipper for"
04 jun 2008, 08:54
Andromedia skrev:Alle de fattige som ikke magter at betale sig til en yousee løsning som der lige er annonceret prisstigning på samt at det sikkert ændre sig en del indenfor det næste år eller to :-)Zacho skrev:Ja man må give afkald på en ting eller to på de engelske modeller af Panasonic..Njae, det er bare den analoge tuner, man "slipper for"
. Hvem køber sådan et lækkert tv, for bagefter at fodre det med et klamt analogt signal?
\\Steven Zacho
04 jun 2008, 09:11
Zacho skrev:Eller blot dem der venter på den nye you see-modtager med indbygget harddisk! Er i øvrigt vildt imponeret over, hvor godt PX80 gengiver et analogt signal. Det hænger dog nok også sammen med, at jeg har et antennekabel i superkvalitet...Andromedia skrev:Alle de fattige som ikke magter at betale sig til en yousee løsning som der lige er annonceret prisstigning på samt at det sikkert ændre sig en del indenfor det næste år eller to :-)Zacho skrev:Ja man må give afkald på en ting eller to på de engelske modeller af Panasonic..Njae, det er bare den analoge tuner, man "slipper for"
06 jun 2008, 14:03
Jeg har købt et PZ70 og har et par spørgsmål.
Hvordan skaffer man en service manual?
Kan det passe at TV'et ikke går på standby efter et stykke tid uden signal?
Hvordan skaffer man en service manual?
Kan det passe at TV'et ikke går på standby efter et stykke tid uden signal?
13 jun 2008, 12:28

Jeg troede at en moderne TV skærm ville forholde sig som en moderne computer monitor.
Zacho skrev:Ikke så mange Tv idag går selv i standby. Mit Samsung Plasma gør heller ikke.OK. Panasonic service center siger det samme. Det er nok bare mig der har skøre forventninger til at consumer electronics skal prøve at opføre sig som consumers formentlig gerne vil have
Jeg troede at en moderne TV skærm ville forholde sig som en moderne computer monitor.
Zacho skrev:Servicemanual? Har du ikke fået en manual med ved køb af den? Den SKAL medfølge jf. købeloven hvsi du har købt det hos en dansk virksomhed.Jo, jeg har fået en operations manual med, men jeg vil gerne finde ud af hvordan man skaffer en service manual som går noget dybere i flæsket på apperatet.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto