02 maj 2008, 19:07
Ærede brugere.
Jeg skal ud og investere i en fladskærm, og i den forbindelse er jeg i akut nød efter lidt hjælp (gode råd).
Jeg har ingen præferencer til LCD/Plasma, dog har jeg disse krav til en kommende skærm:
-Den skal være 40"/42"
-Min PS3 skal kunne fungere optimalt sammen med den.
-Jeg vil meget ofte (min. 15 timer om ugen) bruge den som ekstern skærm til min PC via HDMI stik.
- sport (især fodbold) skal den kunne vise skarpt uden at "trække spor" over skærmen.
- Prisen må gå op til ca. 20.000, men selvfølgelig gerne lavere.
- og så skal den naturligvis være forberedt til diverse nye signalformater.
Jeg ville sætte utrolig meget pris på hvis nogle herindefra kunne hjælpe mig lidt i mit valg af skærm, både kunne fortælle mig lidt om hvilke egenskaber jeg skal være opmærksom på, og måske endda kunne give konkrete bud.
På forhånd mange tak for hjælpen, og god weekend
Kasper Binder
Jeg skal ud og investere i en fladskærm, og i den forbindelse er jeg i akut nød efter lidt hjælp (gode råd).
Jeg har ingen præferencer til LCD/Plasma, dog har jeg disse krav til en kommende skærm:
-Den skal være 40"/42"
-Min PS3 skal kunne fungere optimalt sammen med den.
-Jeg vil meget ofte (min. 15 timer om ugen) bruge den som ekstern skærm til min PC via HDMI stik.
- sport (især fodbold) skal den kunne vise skarpt uden at "trække spor" over skærmen.
- Prisen må gå op til ca. 20.000, men selvfølgelig gerne lavere.
- og så skal den naturligvis være forberedt til diverse nye signalformater.
Jeg ville sætte utrolig meget pris på hvis nogle herindefra kunne hjælpe mig lidt i mit valg af skærm, både kunne fortælle mig lidt om hvilke egenskaber jeg skal være opmærksom på, og måske endda kunne give konkrete bud.
På forhånd mange tak for hjælpen, og god weekend
Kasper Binder