Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Prabzo
Tv et er uåbnet så jeg kan nå at bytte det :) :)
Senest rettet af Prabzo 13 mar 2008, 18:00, rettet i alt 1 gang.
Af keler
Ja - Det var et røv godt køb. Rigtig rigtig godt tv :)
Af TYBO
kommer an på hvor meget du gav for den :)
Af Prabzo
15.000 kroner : :) :)
Senest rettet af Prabzo 13 mar 2008, 18:00, rettet i alt 1 gang.
Af Thor-thor
Det kommer selvfølgelig også an på hvor du købte det!
Hvis det er en parallelimporteret model har du som vist i link betalt 4-5000kr mere end du kunne have sluppet med.
Hvis den er fra Panasonic Danmark er "skaden" knap så stor, men du kunne eksempelvis være sluppet med 13k ved Geco!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Undskyld den lidt anklagende tone, men hvad skal denne tråd gøre godt for? Hvis du allerede har købt TV'et, så kan der kun ske én af to ting:

1. Du får fortalt at du har gjort et dårligt køb, hvilket gør dig
a) Ked af det.
b) Sur på de der pointerer at købet var dårligt, på den forhandler der solgte dig TV'et, eller måske endda på dig selv for ikke at have undersøgt markedet først.

2. Du bliver bekræftet i at du har gjort et godt køb, hvilket blot fungerer som et skulderklap.

Jo vist, så har alle brug for et skulderklap i ny og næ, men det tjener i bund og grund intet formål for andre end dig selv.
Af Prabzo
Jeg har ikke åbnet det i nu. så kan jeg godt bytte det :) :) :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du har stadig ikke svaret på om du har købt et TV der ikke er parallelimporteret. Hvis det er dækket af Panasonic DK, så er 15.000 kr. måske et OK beløb, men hvis ikke, så har du betalt for meget.
Af tommyv
Måske er jeg for mistroisk, men for mig ser det sgu bare ud som om du vil have click på din fesne hjemmeside
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er en del faktuelle fejl i din "rart at vide" sektion, som du måske bør rette eller fjerne helt. Jeg kan næsten regne ud at det er sakset fra en eller anden hjemmeside?
Af Prabzo
;;)
Senest rettet af Prabzo 13 mar 2008, 18:02, rettet i alt 1 gang.
Af van the man
en af de mere pudsige tråde den han her starter?! O-O