Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moand230
Er der forskel på, hvilket ophæng man vælger?

Jeg har planer om at købe en 42" PX70 eller PX80, men jeg er meget i tvivl om hvilket ophæng jeg skal bruge hertil og hvad sådan en koster?

Den skal bare være helt standard, hvilket vil sige at den egentligt bare skal hænge på væggen.. ;)

Er der nogen der kan være behjælpelig med at finde den bedste og billigste løsning??
Af TYBO
249kr i harald nyborg
Af moand230
Det ville være lækkert med en modelbetegnelse.. :)
Af TYBO
Der er kun denne ene til 249kr.
Den kan tippes op og ned...ret lækkert når man lige skal sætte stik til når den hænger på væggen.
Af Michael Somchai
Hej med dig.

Jeg kan fortælle dig, at jeg lige har modtaget mit ophæng, som skal bruges til mit nyindkøbte fladskærm fra Panasonic TH-42PX71 og det er købt hos Batterilageret.dk mange forskellige på lageret, og de er hurtig til at leverer jeg bestilte igår, og fik det idag, det er bare kanon....... men du skal jo selv vælge ?

Mvh Michael

moand230 skrev:Er der forskel på, hvilket ophæng man vælger?

Jeg har planer om at købe en 42" PX70 eller PX80, men jeg er meget i tvivl om hvilket ophæng jeg skal bruge hertil og hvad sådan en koster?

Den skal bare være helt standard, hvilket vil sige at den egentligt bare skal hænge på væggen.. ;)

Er der nogen der kan være behjælpelig med at finde den bedste og billigste løsning??