Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mickzilla
Dav,

Jeg er nu her inde, og inden for valg af fladskærm's tv.

Jeg vil simpelt spørge om hvad den bedste skærm jeg kan få for 6000kr, er.

Kravene er følgene.:
Mindst 32"
Skal være HD Ready
Skal have en eller flere HDMI indgange

Jeg har kikket lidt på et Panasonic PV7, kunne det måske være et godt valg.

Mvh

Mickzilla
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Velkommen til.

Vi har utallige tråde der omhandler køb af nyt TV og vi har også en liste over TV vi anbefaler, som du finder i menuen på forsiden af flatpanels.dk.

Derudover har der været en hel del indlæg om både PV7 og PX7 modellerne. Du kan med fordel søge efter det i forum via søgefunktionen.
Af Mickzilla
Hej.

Okay jeg vil lige søge lidt rundt, takker for hjælpen.

Har du også en bruger på EDBpriser.dk som hedder yakken2?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsung M86 til 6.200 kr. er et godt bud.

Ja, min profil på EDBpriser hedder også Yakken, men jeg har glemt hvilken E-mail den første konto blev oprettet med, så derfor er der et 2-tal på...
Af Mickzilla
Okay, den ser også meget go ud, hvis nogle andre også vil komme med et bud ville jeg takke ja :D

Men mange tak for din tid Yakken.

/Mickzilla
Af Mickzilla
Okay, hvad er der godt ved det, sammenlignet til r87?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Bredere farvespektrum og til en hvis grad deres 100 Hz system. Ofte så slår man dog 100 Hz fra, men i visse situationer kan det hjælpe på billedkvaliteten.
Af Mickzilla
Hmm.. okay det lyder meget godt, men jeg var lige nede i merlin idag, og se på nogle 32" tv, og de virkede bare ret små.. :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hehe, ja det er jo så en anden sag. Jeg vil give dig ret i at 32" hurtigt bliver for småt og hvis du allerede nu kan sige at det er et problem, så vil du blive træt af størrelsen hjemme i stuen inden længe. Mere vil have mere, som man siger :)

Det er dog et problem at finde en ordenlig skærm i større størrelser til dit budget, men hvis du vil ofre et par tusinde mere, så kan du sagtens få en god 42" skærm. Faktisk så kan man pt. få en Samsung Q97 plasma-skærm på hele 50" for bare 10.000 kr. og det er virkelig et godt køb til prisen. Vi har anmeldt Q96 modellen her på siden (samme TV blot med en lille designændring).

I 42" genren udsender Panasonic deres nye PX80 modeller i starten af marts og priserne kan nok findes til omkring 8.500 kr. Det vil absolut være værd at holde øje med.
Af Mickzilla
Mange tak, det så vil jeg lige holde mine øjne åbne :D

Men jeg vil lige få en ting på det rene, du syntes absolut ikke jeg skulle tage det samsung 40" tv jeg linkede til :D
Af Mickzilla
Hej igen, her er det sidste "dumme" spørgsmål jeg vil stille dig:D
Hvadfor et af disse tv'er er det bedste

http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... =&x=17&y=9

Eller hvis der ikke rigtigt er noget godt, hvad er så det bedste 37" tv jeg kan få for ca. 6500kr?

Mickzilla