Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til de interesserede så kan jeg berette at skærmen er ganske udmærket til prisen, så længe man husker på at man køber en skærm til 5200 kr. Det er ikke en Eizo-skærm, men prisen er jo også en helt helt anden.

Dell er ikke sluppet af med den banding der har været berettet om tidligere, men det er ikke så alvorligt at det bør afskrække nogen fra at købe skærmen. Om det udvidede farvespektrum er en fordel kan man så argumentere for og imod, men skærmen har ikke mulighed for at skifte til sRGB ved tryk på en knap, så den er IKKE rettet imod fotografer der har skudt deres materiale til denne farveprofil.

Jeg har indtil videre formået at spille både FPS-spil og langsommere spil på det eksemplar jeg har stående og det gav ingen problemer. Heller ikke i form af inputlag i eksempelvis CS.

Så til de der ikke kan vente i 3 mdr. så er skærmen et udmærket køb.

Hvis man vil, kan jeg godt smide den kalibrerede farveprofil til gamma 2.2 og 6500K ud når testen af skærmen kommer online. Der er en del at hente ved at indstille den korrekt!
Af M-Sniper
Hej Yakken

jeg har den gamle udgave uden den udvidede farverum..
tror du din farveprfil kunne bruges på min..

for så vil jeg gerne..

Hilsen Sniper
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det vil den med garanti ikke. Den kan altid bruges, men den vil ikke give dig noget brugbart resultat.
Af sten123
prisen er ændret til 5.000kr
Af abebjorn
Hej Sten

Jeg kunne godt være interesseret i skærmen. Hvad er grunden til du har en uåbnet ny skræm stående? Har du kvit?
Jeg har dog ikke mulighed for at komme til KBH, da jeg bor i Århus. Men kunne du evt. sende den pr. efterkrav?
Af telum
Hejsa. I tråden besværlige kriterier annoncerer brugeren Athanasius, at han har købt denne skærm på Pcbuyit.

her koster den ~400£ + fragt. Derudover har den 4 års garanti og pixelgaranti.

Derfor synes jeg din pris er lige i overkanten.

På nogle fora er den slags oplysninger ikke lovlige, hvis det er tilfældet fjerne jeg selvfølgelig indlægget igen.
Af sten123
Senest rettet af sten123 07 feb 2008, 11:00, rettet i alt 1 gang.
Af OC
sten123 skrev:Jeg arbejder hos dell og har fået den der.
Der er derfor naturligvis 3 års fuld service på den..
Den står bare i kassen.
Jeg har tidl solgt den til zaditor herindefra men vi fandt anden løsning da jeg ikke orker at sende den til århus (er du godt klar over hvor tung sådan en er og jeg har ingen bil til at fragte den på posthuset :-) )
Dvs det er kun ved afhenting i KBH ?