Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har besluttet mig for at købe denne samsung model over nettet og prislisten fra hifipriser se pt således ud: http://www.hifipriser.dk/Products/listp ... ?ID=380554

Jeg vil selvfølgelig gerne have, at jeg ikke skal vente på tv´et i 10 dage som f.eks. hos Befro. Og jeg vil gerne have det billigst muligt, men omvendt vil jer gerne betale et par hundrede ekstra ved en forhandler, som jeg kan være mere "tryg" ved end f.eks. Getmore, som er allerbilligst. Så er der nogle, der har gode erfaringer (hvis uheldet skulle være ude) med nogle af forhandlerne?

Mindes at have hørt godt om Jaman (Marila Trading), og det tiltaler mig også en del at de sender med fragtmand i stedet for post-dk + at de har en fysisk butik i Kbh hvis der skulle være noget galt med fjernsynet (bor i Næstved)...

Men omvendt har jeg før lagt mærke til at Laptops.dk, som ligger lige uden for prisskalaen, har eksisteret i snart 10 år - det er måske også en faktor der er værd at tage med i forhold til de relativt nyopstartede firmaer?

Eller hvad med danskdatasalg? - nogen der kender dem?

På forhånd tak
Af Corax
Jeg købte selv mit M86 hos Laptops.dk og fik det leveret dagen efter (af Post Danmark), fordi det var en lagervare.
Medarbejderen jeg var i kontakt med virkede også venlig.

Jeg kan dog ikke sige hvordan de håndtere deres reklamationssager da jeg heldigvis ikke har haft nogen endnu.