Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af telum
Bare til orientering er den Lenovo skærm, som også er blevet omtalt i en nyhed her på siden, nu at finde på lenovos hjemmeside til 3887,50 kr.

Lenovo L220x

Den kan dog endnu ikke købes i Danmark, men det betyder i det mindste sikkert, at vi rent faktisk får muligheden.

Jeg synes heller ikke umiddelbart der er noget i vejen med prisen.
Af TYBO
Bortset fra at man kan få en 24" til 1000kr lavere :)
Af telum
Tjoe...

Personligt synes jeg en 24" er for stor, så har ventet på en 22" med samme opløsning.
Af TYBO
Du skal nok regne med at størrelsen kontra opløsningen gør det meget småt.
Af telum
Tror jeg næppe bliver et problem. Har pt en 19" crt der kører 1600x1200 så det bliver faktisk lidt størrere end jeg har det nu.

Hvad mener du iøvrigt med 'det'? Skriftstørrelser osv. kan man jo bare sætte op.

Der er INTET negativt ved en lav størrelse / pixels ratio.
Brugeravatar
Af nightrhyme
hvilket panel sidder der i sagen ? Er den gamer relevant ?
Af telum
@Nightryhme

Som jeg skrev som kommentar til nyheden:

"På slashgear.com skrives der, at der er tale om et S-PVA panel - deraf de gode betragtningsvinker og responstid.

Det bliver dog spændene, om der bliver problemer med input-lag."

Derfor er det nok ikke umiddelbart en gamer-skærm til den seriøse FPS-gamer, men det er svært at sige, da det er det første 22" panel med den opløsning til privat brug. Hvis der er input-lag er den slet ikke relevant.

@Tybo
I den forbindelse bliver det nok svært at finde en 24" med S-PVA panel 1000kr. billigere. Et TN-panel kan lade sig gøre, men med de betragtningsvinkler er det ikke specielt rart med den størrelse.