Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rdagil
Hejsa

Jeg regner med at anskaffe mig et 32" LCD fjernsyn i den nærmeste fremtid. Jeg hælder en del til Samsung, dels efter dette års EISA awards, som jeg stoler på, det er deres R86-model der vandt. Men derudover har jeg læst i Tænk & Test at de mener at Panasonics 32LMD70 leverer det bedste billede af alle de paneler de har kigget på.

Er der nogen derude der har et Panasonic 32LMD70 panel, der er enige med dette, eller nogen der har prøvet at sammenligne billede på de to?

Venlig hilsen

Robert
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg synes nu ikke du skal lægge for meget i EISA Awards. Det er efterhånden noget kommercielt fis, som man ikke kan bruge til ret meget. Af samme årsag valgte jeg ikke at omtale det her på Flatpanels ved den netop afholdte uddeling.

Jeg kan godt være enig i, at Panasonic 32LMD70 langt hen ad vejen klarer det godt, men jeg er ikke enig i, at det er det bedste i 32 tommer klassen.

Hvis du vil have noget af de bedste i 32 tommer klassen, kan jeg dog anbefale dig at kigge på Sonys D3000 serie, som i min mening er på et andet niveau end de to førnævnte. Det er godt nok også en lidt anden prisklasse.
Philips 9632D serie kan også være ganske interessant, men jeg har desværre ikke så mange erfaringer med den endnu til at kunne sige så meget.