Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Notorious
Jeg har længe kigget på nyt fjernsyn men der kommer altid noget i vejen, men nu syntes jeg at jeg har ventet længe nok så...

Vi snakker i prislejet ca. 20-25k

Lige meget om det er LCD eller Plasma skal bare have et godt billede og 3x HDMI indgange derudover så skal de min. være 40" og maks. 50" i min. 720p menmindre det er et LCD så skal vi op i de 1080p...

Umiddelbart ville jeg have valgt Pioneers kommende serie, men de kommer tilsydeladende til at koste 35-40.000 og takket være Pioneer's nye salgspolitik er de udelukket... Har intet imod at hente i Tyskland dog ser jeg helst at der så er en Europa service hvor man kan få fixet det herhjemme hvis det fejler noget...
Af Notorious
Har kigget på

Pana 50PX70
Pioneer 507XD
Philips 9631D

LCD:
Samsung 46" M87
Sharp 46" XD1
Philips 42PF9731D

Kan i fotælle hvilke der er gode? Jeg har læst diverse reviews, men ville gerne have noget andet info...
Af Notorious
Er mere intra i Plasma og Samsung's "nye" model da de umiddelbart skulle være rimlig gode, dog hælder jeg mest til Pioneer 507XD og PanasonicPX70 og jeg ved der er en del herinde som har i hvert fald Pana PX70...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Begge TV er ganske fortrinlige men der hvor Pioneer skiller sig fra mængden er ved at have en masse avancerede instillingsmuligheder mht. farver. Dette er en klar fordel ved ISF kalibrering.

Pioneer har netop lanceret deres nye modeller så den gamle serie kan fås til gode priser for tiden.
Af Notorious
yakken skrev:Begge TV er ganske fortrinlige men der hvor Pioneer skiller sig fra mængden er ved at have en masse avancerede instillingsmuligheder mht. farver. Dette er en klar fordel ved ISF kalibrering.

Pioneer har netop lanceret deres nye modeller så den gamle serie kan fås til gode priser for tiden.
Nemlig ved godt at de lige har lanceret de nye, og ville da gerne have sådan et, men vil da nok ha lov at sige at Pioneer vil have nogle penge for deres ting små 37.000 for det der svare til 507XD (I den nye model) og det kan fås for små 20.000 og nok lidt billigere her når modellen udgår...