Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jebus
Hey!

Står med et sprit nyt hus og tænkte at et nyt tv også ville passe ind, men syntes det er svært at finde rundt i det hele, så håber I herinde kunne hjælpe med lidt input.

Nuværende tv er et 8år gammelt samsung (måske 9, det med det røde skær) så ja, alt er vel bedre end det :)

Den bedre halvdel er fastsat på at det skal være et 65", så det skal det...
Jeg har ønske om at koble PC'en til, til spil, enten via noget SteamLink eller Nvidia Shield.
Men med nyt hus følger store regninger, så vores smertegrænse er på de 13-14.000,- til tv'et.

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh. Jebus
Af Mfede
Samsung JU7005 kunne være et godt bud. Sidst jeg kiggede lå den på 14k,og holder dermed dit budget.

Hvis du vil have en mid-end 2016-skærm bliver du nødt til at vente til de falder i pris. Samsung ks8005, Sony xd93 og Panasonic DX780 er dem du skal holde øje med af de nye. KS8005 er i øjeblikket klart den billigste til lidt under 20.000.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Enig. JU7005 er et godt valg. Der er desværre ikke rigtig nogen 65" modeller på tilbud lige for tiden, så det er måske en uheldig uge at kigge efter TV. Hvis jeg var dig, så ville jeg holde øje med vores artikel:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757
og så se på 65" modellerne i listen.
Af Jebus
Tak for budene, det vil jeg da lige lure videre på.

Jeg holder meget øje med jeres tilbuds liste, super med et samlet opslagsværk.

Vi får heller ikke tv/internet før 17 august, så man kunne jo håbe på nogle super tilbud i mellemtiden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kan i hvert fald betale sig at vente ser det ud til - med mindre det er JU7005 du vil have, for den er nok så småt på vej ud.

Samsung 65KS8005 ligger pt. mest gunstigt ift. dit loft, men 6.000 kr. tror jeg ikke den falder inden september - selv på tilbud. Det er nok mere sandsynligt, at du vil se et bundle-tilbud i stedet til samme pris som nu.