Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af daneinsg
Købt i august 2014. Står som nyt med orig emballage og garanti (købt i Bilka).
Sælges pga af opgradering til 55X8505b
Kr 5000.-
Afhentning i Kbh på torsdag 8/1.
Af daneinsg
er du sikker på tilbuddet stadig er gældende og hifi klubben har tv'et på lager ?
Af thg
Tilbuddet fremgår af deres hjemmeside, så må man da formode at det er gældende! Om det er på lager ved jeg ikke, men så kan det vel bestilles, ellers havde man vel ikke tilbuddet og der fremgår ingen steder det er kø tilbud eller begrænset antal!
Af daneinsg
så vidt jeg kan se er det ikke på lager og kan ikke bestilles - 'læg i kurv' knappen mangler også på hjemmesiden..

men ellers er jeg enig - hvis det kan købes nyt for 4999.- er det bedre end at betale 5000.- for et lettere brugt.

men hvis den billigste online pris er kr 5999 (wupti) - så er kr 5000 for et næsten nyt tv nok ikke helt skævt..

mvh
Af enfen
Tilbuddet gælder ikke mere ifølge Hi-Fi-Klubben. Din salgspris vil jeg undlade at kommentere på.
Brugeravatar
Af KimKaos
Jeg tror sgu han har fortrudt eller fundet en anden køber - men det ville da være høfligt lige så stikke snotten forbi også evt. lukke tråden.
Af daneinsg
Beklager jeg ikke har svaret, men har været på ferie - derfor jeg skrev 'kan afhentes torsdag'..
Nu er jeg tilbage og har lige modtaget 55X8505 modellen.

Lad mig vide om der er en køber!

Mvh
Af ghaza
Hej daneinsg

Tak fordi du vender tilbage. Endte med at bestille et Panasonic 48AS640E til 4.000 kr så det er nok at foretrække fremfor dit brugte medmindre du vil en del ned i pris? (jeg har ikke modtaget mit nye tv endnu)

Du kan evt. sende en privat besked.

Mvh
Peter
Brugeravatar
Af KimKaos
Velkommen tilbage ;)

Byder stadigvæk 4.000,-
Af hojbo
Hvis du stadig har TVét hvor befinder det sig så
Af daneinsg
ja, har det stadig.. det befinder sig i soveværelset.
Jeg bor i Kbh, ved Fisketorvet.
Mvh