Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af erazmuz
Jeg har et, og er imponeret over hvor meget fjernsyn man får for pengene.

Godt billed, rimelig god lyd. God menu, hurtig reaktion ved tastetryk.

Det kræver en del indstilling at få et naturligt billede, men det kan lade sig gøre.

Er der noget specielt du tænker på når du skriver 'Hvad siger vi til den skærm?'?
Af hrjonas
Jamen det jeg tænker på, er om den er noget værd... Det er jo en af de billigste 55" (som vel snart er den nye standard-størrelse) TV på markedet :-)

Jeg synes designet er super fint, men er i tvivl om panelet kan følge med ved hurtige bevægelser og "panoreringer" i film?
Af erazmuz
Der er ingen problemer med panoreringer.

Hvis du har set Elgigantens panorerings-salgs-video - den med de høje huse og trunten i den røde sportsvogn - forstår jeg godt din bekynring. Men den video, som i øvrigt kører uafbrudt i varehuset i Gentofte, er skabt til at sælge dyre TV med 6000 GhZ et-eller-andet-kunstig-opdatering. Den kan ikke bruges til noget som helst andet end at vildlede uvidende kunder.

Almindelig TV-kiggeri, PC, DVD eller BluRay er der ingen problemer med på dette TV (eller andre for den sags skyld).

Jeg tror bestemt ikke at du vil fortryde et køb af dette TV. Noget bedre til prisen findes næppe.

Du skal selvfølgelig være klar over, at der ingen "Smart TV" eller 3D er i TV'et. Men hvem bruger også det?
Af borsen
Overvejer også dette, hvordan er det ift reflektion, da jeg har ret lys stue med en del vinduer på den ene side
Af j1956
Jeg har et Panasonic smart tv bruger kun apps da det er alt for besværligt og bruge internet på det og 3D bruger jeg heller ikke meget brillerne koster en bondegård