Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Fona har pt. den her til 3999,-
Panasonic-Viera-TX-P42ST60Y

http://www.pricerunner.dk/pl/2-2875265/ ... ign-Priser

Er det ikke et super tilbud, eller overser jeg noget?

Jeg har pt. en ældre panasonic plasmaskærm, som min 2-årige har smadret med en træklods.. :-(

Vi er glade for plasma. Og fjernsynet er fint (bortset fra en navigation, der ligner og føles som noget fra 80'erne..). Men det er billedkvaliteten der er vigtigst for os.

Så vidt jeg kan se, ryger vi ud i en ekstrem stor prisforskel, hvis vi enten tager en dyrere model, eller skal have flere tommer. Det må jo betyde at vi har fat i et godt tilbud.. eller hvad?

/Nikolaj
Af Cyber Andy
Hvis man kan lide størrelsen, så er det drt bedste tv køb i 42"

Skal selv have en større, men super pris.... Køb køb
Nauticay skrev:hmmm... måske plasma ikke er så "hot" længer ;)

Man kan sige, at ikke alle går op i reference standart. Se selv på lydsiden, folk kan nøjes med mp3 lyd på dårlige anlæg, der efter min mening er uhyggelig ringe.

Der er noget for de nørdede og dem som bare kikker på tyndt design der skal opfylde krav iht indretningen.

De færreste forståe sig på teknologierne og kun enkelte steder ved sælgerne uddybende kendskab om lcd/plasma.

Jeg har lært meget af at gå på forums, eller interesserer mig for teknologien selv for herved at kunne beslutte selv. Flatpanels er et super sted, hvis man vil gøre sig klog.

Uanset hvad er Plasma det bedste billede, men en led skærm med knald på farverne kan syne overbevisende i en forrening med 10000
Watt hængene i loftet. Det ser IK sådan ud i stuen