Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvad skal jeg vælge

1
14%
2
29%
4
57%
Hej folkens jeg vil gerne have jeres bud på en skærm til spil:

Jeg kan gætte mig til at man skal have for lav responstid (5 < 2ms) som muligt.

Jeg er til FPS spil (First-person shooter)
Så havde jeg et lille spørgsmål, angående opløsning, nogle spil kan og nogle spil kan ikke (16:9 opløsning), hvad skal man vælge

Jeg tænkte på at man valgte en widescreen med DVI også, at problemet med at billedet bliver trukket.

Jeg har ikke noget imod længere historier, da man kun for en bedre forståelse på problemer såvel som løsninger.

Med venlig hilsen
Daniel Johansen aka. Greenland
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har rettet din afstemning så bredde:højde forholdet passer. Alle 17-19" er 5:4 og alle 20-22"W er 16:10.

Du kan se hvilke spil der understøtter widescreen på www.widescreengamingforum.com - hvis de spil du vil spille ikke er på den liste, så skal du nok ikke vælge en widescreen.
Jeg tænkte på at man valgte en widescreen med DVI også, at problemet med at billedet bliver trukket.
Vov vov? Den må du lige forklare igen med nogle andre ord ;)
Af Greenland
Det er bare iorden at du har rettet, mange tak
Du kan se hvilke spil der understøtter widescreen på www.widescreengamingforum.com - hvis de spil du vil spille ikke er på den liste, så skal du nok ikke vælge en widescreen
Fedt der er lavet en side til det :) :) :)
Jeg tænkte på at man valgte en widescreen med DVI også, at problemet med at billedet bliver trukket
med andre ord: Ja, nu skal du høre, der er et spille firma der kalder som Westwood, de har den ide at selv om det har lavet et spil i 2006 så er det stadig kun 5:4 opløsninger, man kan vælge, men der var det så, når man kun kan det i de spil, kan jeg godt leve med en sort kan rundt om billedet bare det ikke bliver trukket helt ud så billedet blive utroligt sløret/uskarpt, kan jeg køre dem med DVI.

Jeg ved at Acer AL2016W (VGA stik only) trækket billedet så det fylder hele skærm, så det bliver fuldstændigt sløret.
Af Notional
Greenland skrev:Det er bare iorden at du har rettet, mange tak
Du kan se hvilke spil der understøtter widescreen på www.widescreengamingforum.com - hvis de spil du vil spille ikke er på den liste, så skal du nok ikke vælge en widescreen
Fedt der er lavet en side til det :) :) :)
Jeg tænkte på at man valgte en widescreen med DVI også, at problemet med at billedet bliver trukket
med andre ord: Ja, nu skal du høre, der er et spille firma der kalder som Westwood, de har den ide at selv om det har lavet et spil i 2006 så er det stadig kun 5:4 opløsninger, man kan vælge, men der var det så, når man kun kan det i de spil, kan jeg godt leve med en sort kan rundt om billedet bare det ikke bliver trukket helt ud så billedet blive utroligt sløret/uskarpt, kan jeg køre dem med DVI.

Jeg ved at Acer AL2016W (VGA stik only) trækket billedet så det fylder hele skærm, så det bliver fuldstændigt sløret.
Det kan indstilles på de fleste skærme. Min 20"w dell kører med 1:1 pixelmapping, så den viser det givne signal, som det vil passe på skærmen. Faktisk kan det styres med grafikkortets drivere, om du vil have tingene skal strækkes eller ej, bare skærmen ikke er sat til også at strække det.
Af Greenland
Det kan indstilles på de fleste skærme. Min 20"w dell kører med 1:1 pixelmapping, så den viser det givne signal, som det vil passe på skærmen. Faktisk kan det styres med grafikkortets drivere, om du vil have tingene skal strækkes eller ej, bare skærmen ikke er sat til også at strække det.
Vildere / Top nice