Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken skærm ville i vælge til under 3500 kr. ?

3
50%
3
50%
Ingen stemmer
0%
Af Bak
I må hjælpe mig.... jeg kan ikke vælge hvilken skærm jeg skal købe. 971P er vel det sikre valg - men 22" til ca. samme pris er jo heller ikke så dårligt. Men "size doesn't matter" er der jo nogen der siger, og jeg har -hvis jeg skal være helt ærlig - ikke brug for 22"..........men så er der jo det med spil som man må antage at LG'eren vil være bedst til men jeg bruger kun 5% af tiden foran skærmen med at spille. Jeg bruger en del tid med photoshop og der er 971P'eren overlegen og og......AAAAAARRRRGGGHHHHH HJÆLP MIG. :s

Hvad ville i vælge ? Er der nogen der har set et review af LG'eren ? Eller ville i måske vælge en helt anden skærm ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er svært at rådgive i sådan et valg, fordi størrelsen af skærmen afhænger meget af personen. Personligt er jeg ikke i tvivl om, at jeg ville vælge 971P, og egentlig synes jeg den lyder som det bedste valg til dine behov. Jeg tænker her på Photoshop og så lidt spil.

22 tommer skærme er generelt ikke så velegnede til grafisk brug fordi de er baseret på TN paneler. Så skal du vælge en mellemting, altså en 20-21 tommer baseret på samme panel, som sidder i 971P?