Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej venner!

Jeg er på udkig efter et TV til vores nye sommerhus. Det skal køre med et boxer-setup. I stuen hvor det skal stå, er der meget store vinduer der har meget lysindfald. Jeg er derfor bange for at et plasma, vil give et for lyssvagt billede til at det er rigtig godt de lyse sommeraftener. Det sammenholdt med at sommerhuset nok skal udlejes et par uger om året, hvor det kan ske, at folk lader den samme TV-kanal stå på i lang tid og evt. tilslutter en PlayStation gør, at jeg er lidt bange for burn-in på et plasma-tv.

Derfor peger det på LED/LCD. Her har jeg fundet Sony 46" TV LED KDL-46HX753BAEP, som er på tilbud hos Bila for 6.999 kr. Ift. markedet ligner det et solidt TV til en god pris.

Men hvad siger I, har I andre forslag?
Af J.H.
Aldeles udemærket skærm du har fundet.
Af Lindberg
Så er det TV købt. Turde ikke vente mere, da Bilka kun kører med det tilbud til og med lørdag og de havde udsolgt mange steder.

Jeg kan se lyden ikke er den bedste. Er der nogen har et forslag til en billig og nem løsning?

Og hvad foreslår i af vægbeslag? igen: billigt og nemt.
Af J.H.
Vægbeslag fra Harald Nyborg. Fungerer glimrende.

Logitech Z906 til 1800,- Så har du surround også.

:)
Af J.H.
torsten-k skrev:Du kan også købe dit vægbeslag her: http://www.av-cables.dk/vaegbeslag-37-til-63-tommer/ - så slipper du for at skulle i Harald Nyborg ;)
:D Det er rigtigt og så kan man passende bestille et optisk kabel til lyden (Z906) med i samme ombæring :)