Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej venner

Jeg er igang med oprette netflix amerikansk over mit panasonic tv, men jeg har et "måske" for jer mærkeligt spørgsmål:

Hvordan kan jeg se HD FILM og TV serier uden en boks tilsluttet ??? er det ikke derfor, at de fleste investerer i eventuelt xbox360 med netflix, apple tv, boxer tv eller andet???

Det skal naturligvis være 1080P ellers ser jeg ingen ide i det, da stortset alt man ser over apple tv er i 1080 P ?
sk-vilderen skrev:Hej venner

Jeg er igang med oprette netflix amerikansk over mit panasonic tv, men jeg har et "måske" for jer mærkeligt spørgsmål:

Hvordan kan jeg se HD FILM og TV serier uden en boks tilsluttet ??? er det ikke derfor, at de fleste investerer i eventuelt xbox360 med netflix, apple tv, boxer tv eller andet???

Det skal naturligvis være 1080P ellers ser jeg ingen ide i det, da stortset alt man ser over apple tv er i 1080 P ?
Du kan på Netflix hjemmesiden angive ønskede max opløsning, og er materialet tilgængeligt i 1080p vil dette blive streamet forudsat du har båndbredde nok
sk-vilderen skrev:Jeg er igang med oprette netflix amerikansk over mit panasonic tv, men jeg har et "måske" for jer mærkeligt spørgsmål:

Hvordan kan jeg se HD FILM og TV serier uden en boks tilsluttet??? Er det ikke derfor, at de fleste investerer i eventuelt xbox360 med netflix, apple tv, boxer tv eller andet???
Du spørger, om årsagen til, at folk investerer i en boks er, at man IKKE kan tilgå Netflix-US app'en via sit smart-tv? Selv ikke med opkobling til unblock-us?