Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg har læst lidt om LG´s 50PZ950W tv fra 2011, og at det har sine mangler, men til 6000 kr er det ikke et ganske pænt køb? Skal primært bruges til at se sport og film, og nok mest af alt til at spille PS3 på.

Håber nogle lige vil komme med en hurtig vurdering eller andre forslag til et bedre tv til ca samme pris.

vh
Madridista
Af Mysen
Jeg tror det er det bedste 50" tv, man kan få for 6000 i dag.
Af Madridista
Okay mange tak for hurtigt svar.

Det er hvert fald bestilt nu :)
Af Mysen
Husk at variere dit konsolforbrug i starten.. Fosforen er noget følsom i starten, så statiske elementer skal så vidt muligt undgås.
Af THM
jeg selv købt det til den pris og er helt enig med mysen.
Dog bemærkede jeg et øget inputlag ift. mit panasonic g20 jeg havde før, men havde gæster til ps3 aften og de bemærkede det ikke... et par af dem mente iøvrigt at billedet var væsentligt bedre på det, end på det gamle...

bruger indstillingerne fra testen her på siden og de fungere rigtig godt, og giver mange flere skyggedetaljer end standard indstillingerne(pånær thx-brightroom, som også har rigtig god shadow detail)

alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med det, og har lige nu slet ikke lyst til at skifte tv :)
Af klingenberg
Nu er jeg selvfølgelig subjektiv, men kig billedet ordentligt igennem inden du beslutter dig for at beholde det.

Sortniveauet skulle være semidårligt, og 3d ikke specielt godt. Jeg fravalgte det selv af ovenstående årsager.

Til gengæld følger der dongle med, lg har sammmen med samsung den bedste smartportal, og 3d-brillerne skulle være ret billige. Så er du glad for billedet, er det et super køb.