Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bruiser
Jeg er næsten 100% sikker på at når jeg gik ind på guiden på mit tv, kunne jeg se tv billede mens jeg så på program oversigten, men nu er det væk. og det viser kun mit ur nu, er det mig der har husket forkert, eller har jeg slået det fra HJÆLP.

Sorry havde glemt og skrive hvad tv vi snakker om (B
men det drejer sig om et sony KDL- HX 823 55"
Senest rettet af bruiser 28 jul 2012, 19:26, rettet i alt 1 gang.
Af mowa
bruiser skrev:Jeg er næsten 100% sikker på at når jeg gik ind på guiden på mit tv, kunne jeg se tv billede mens jeg så på program oversigten, men nu er det væk. og det viser kun mit ur nu, er det mig der har husket forkert, eller har jeg slået det fra HJÆLP.
Mener du selv, at du har givet nok information til at nogen skal have en jordisk mulighed for at hjælpe dig?
Brugeravatar
Af edinger
bruiser skrev:Jeg er næsten 100% sikker på at når jeg gik ind på guiden på mit tv, kunne jeg se tv billede mens jeg så på program oversigten, men nu er det væk. og det viser kun mit ur nu, er det mig der har husket forkert, eller har jeg slået det fra HJÆLP.
Hvis dit spørgsmål drejer sig om 'Guide'-knappen på YouSee's HD-boks, så husker du rigtigt. Der bør være et tv-billede nede i venstre hjørne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mon ikke blot det er den famøse fejl med mini-billede på EPG'en når man har Yousee? Det blokkeres af nogle af de andre kanaler i din liste. Søg i forum - det er beskrevet i mindst 3 andre tråde allerede.