Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ketty
Jeg har tilmeldt mig dette forum for kort tid siden og er nu begyndt at modetage spam fra sælgere af fladskærme. Spam som jeg ikke tidligere har modtaget.
Bliver min e-mail videregivet elller videresolgt?

Den skal nok forresten under off-topic, så hvis en admin vil flytte den.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Nej, det kan jeg forsikre dig for, at vi ikke gør! (!!!) Alle mails sendes ud via vores mailserver og kun til den mail der er angivet.

Hvis du imidlertid har valgt at gøre din e-mail synlig her på forum, så kan den jo let opsnappes og sættes i forhold til fladskærme. Det er noget du vælger under din profil.

Jeg har flyttet din tråd til Ris/ros forummet.
Af ketty
ok, takker for forsikringen. Må køre en spywaretest på min computer, da jeg har søgt meget på fladskærme etc. de seneste dage. Muligvis er det kommet den vej.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det behøver bestemt ikke være spyware. Der findes jo deciderede web-crawlere som gennemsøger bla. fora for email-adresser. Når du ikke skjuler din adresse så vil der jo være et link med en "mailto:[email protected]" i hvert af dine indlæg som denne crawler kan opsnappe og tilføje til sin liste.
Af ketty
Så vidt jeg ved er min e-mail skjult.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er muligvis fordi jeg er moderator, men jeg kan nu stadig se den i hvert af dine indlæg (knappen "Email"). Hvis du også selv kan det, så kan den også findes af webcrawlere.